فریبا صادقی روز پنجشنبه پس از قهرمانی تیمش در لیگ برتر در ورزشگاه ملت در جمع خبرنگاران افزود: البته این موضوع چندان آسان نیست، اما اگر بخواهیم به تداوم موفقیت ها و ترقی خود بیندیشیم، باید بتوانیم آسیا را فتح کنیم.
وی با اشاره به انسجام تیمش برای کسب مقام قهرمانی در مسابقات اضافه کرد: لیگ برتر امسال، فراز و نشیب زیادی داشت و حریفان با انگیزه و قدرت برابر ذوب آهن قرار می گرفتند.
به گفته او، ذوب آهن در این فصل از رقابت ها به بومی گرایی روی آورد و بازیکنان مطلوبی نیز در این تیم حضور یافتند که ثمره آن کسب مقام نخست بود.
این سرمربی ادامه داد: حضور بازیکنان جوان در تیم های مختلف لیگ امسال نظیر کاسپین، نامی نو و ذوب آهن نوید، این را می دهد که می توان در آینده نزدیک، چهره های جدیدی را به تیم های ملی معرفی کرد که این خود پشتوانه ای برای والیبال کشورمان به شمار می رود.
صادقی با تاکید براینکه هرچه تعداد باشگاه های حرفه ای بیشتر شود، به سود والیبال ملی خواهد بود، گفت: باشگاه هایی که در والیبال آقایان تیمداری می کنند باید برای پیشرفت این رشته در زمینه بانوان نیز فعال باشند تا دو بخش بانوان و آقایان بطور یکسان توسعه یابد.
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در باره حمایت هواداران از این تیم در طول مسابقات امسال لیگ برتر تصریح کرد: نقش مثبت و سازنده حامیان تیم ما در مسابقاتی نظیر پیکان تهران مشهود بود و از تمام آنها که در تمام رقابت ها به ما کمک کردند، تشکر می کنم.
تیم والیبال بانوان ذوب آهن روز پنجشنبه در هفته پایانی لیگ برتر در شهرآورد اصفهان در سالن مرحوم رهنمایی ورزشگاه ملت تیم 'نامی نو' دیگر تیم اصفهانی را با نتیجه سه بر صفر شکست داد و قهرمان لیگ برتر شد.
در این هفته، تیم پیکان نیز حریف خود 'مبنا تجارت کاسپین' را با نتیجه سه بر صفر شکست داد اما در نهایت ذوب آهن به دلیل معدل امتیازات، بالاتر از تیم پیکان ایستاد تا در شرایطی که دو تیم در تمام معیارها برابر بودند، تیم اصفهانی با معدل امتیاز بالاتر، قهرمانی لیگ برتر را از آن خود کند.
6020/6027
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.