ناصر حضرتی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در میاندوآب اظهار داشت: علاوه بر آن، اعتبارات جاری شامل حقوق کارکنان با طی روند عادی حتی بیشتر از 100 درصد تخصیص یافته و همچنین پاداش پایان خدمت بازنشستگان تا پایان سال گذشته در استان به طور کامل پرداخت شده است.
وی اضافه کرد: آذربایجان غربی سال آینده از نظر وضعیت اعتبارات عمرانی جزو معدود استان های کشور به شمار می رود که مورد توجه بیشتر قرار گرفته و رتبه 6 را در کشور به خود اختصاص داده است.
وی با اشاره به محدودیت های اعتباری در کشور، اظهار داشت: تلاش می کنیم با این منابع محدود بیشترین بهره وری را داشته باشیم و بر همین اساس نقش سازمان مدیریت و برنامه ریزی در توزیع و تخصیص بهینه منابع بین شهرستان های استان خیلی مهم است.
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان غربی افزود: در این میان توزیع عادلانه و شفاف اعتبارات در اولویت سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قرار دارد.
وی اظهار داشت: میاندوآب با توجه به تراکم جمعیتی در کانون توجه مسوولان استان قرار دارد و از سوی دیگر این شهرستان از نظر ظرفیت و قابلیت های کشاورزی یکی از شهر های مهم استان بوده و تبعات خشکی دریاچه ارومیه نیز متوجه این شهرستان شده است.
حضرتی با اشاره به بالا بودن 2 درصدی نرخ بیکاری در میاندوآب نسبت به سایر شهرهای استان، گفت: میاندوآب با توجه به ظرفیت هایی که دارد نقش محوری در توسعه جنوب آذربایجان غربی ایفا می کند و بر همین اساس در تدوین برنامه توسعه ای برای 17 شهر استان در سازمان مدیریت و برنامه ریزی، به میاندوآب نیز توجه ویژه ای شده است.
به گزارش ایرنا، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان غربی برای شرکت در جلسه کمیته برنامه ریزی و بازدید از طرح های مهم عمرانی در دست ساخت میاندوآب به این شهرستان سفر کرده بود.
9871/3020/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.