به گزارش ایرنا ' ناصر حضرتی پر' روز شنبه در جلسه بررسی آخرین وضعیت تخصیص اعتبارات طرح های عمرانی این شهرستان افزود: این میزان اعتبار در تمامی بخش های عمرانی، آب و افضلاب، روستایی، بهداشتی، راه و جاده، هزینه های جاری و دیگر امور توسعه این شهرستان اختصاص یافته است.
وی تخصیص اعتبارات را براساس تفکیک شاخصه ها و بررسی میانگین استانی آنها عنوان کرد و گفت: شاخصه های خوی در مقایسه با دیگر شهرستان های آذربایجان غربی خوب است و اعتبارات خوبی نیز در سال های اخیر توسط دولت تدبیر و امید به این شهرستان داده شده است.
وی مجموع اعتبارات اختصاصی به کل استانی را برابر با دیگر استان های کشور دانست و گفت: ما همراه و برابر با دیگر استان ها و در بعضی از سال ها حتی بیشتر از دیگر استان های توسعه یافته تر بودجه می گیریم.
حضرتی افزود: امسال بودجه استانی آذربایجان غربی 15 هزار میلیارد ریال بوده و علاوه بر آن مبلغ 2 هزار میلیارد ریال نیز بودجه ملی به این استان اختصاص یافته است.
به گزارش ایرنا، سازمان مدیریت و برنامه ریزی به عنوان سازمان مسئول در حوزه برنامه ریزی استان در سال گذشته به اهتمام دولت تدبیر و امید و استاندار آذربایجان غربی در استان احیا شد و فعالیت های مرتبط را پس از سال ها دوباره به عهده گرفت؛ این سازمان در دوره دولت نهم منحل شده بود.
‌شهرستان 385 هزار نفری خوی در شمال آذربایجان غربی واقع است و دومین شهر پرجمعیت این استان به شمار می رود.
7133/3072
** خبرنگار: سعید فرجی ** انتشار: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.