اسماعیل کامیاب نسب روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: ورود سامانه بارشی مدیترانه ای که از غرب وارد کشور شده، افزایش سرعت وزش باد در این شهرستان را به دنبال داشته است و این شرایط جوی تا پایان امروز با شدت کمتر ادامه خواهد داشت.
وی ادامه داد: با ورود این سامانه، بارش پراکنده باران و برف از شب گذشته آغاز شده است و تا روز جمعه ادامه خواهد داشت؛ بارش ها در بعد ازظهر امروز شدت بیشتری پیدا می کند و به دنبال آن دمای هوا چهار درجه سانتیگراد کاهش پیدا می کند.
«کامیاب نسب» دمای فعلی بوکان را هفت درجه بالای صفر اعلام کرد و اظهار داشت: حداقل و حداکثر دمای هوای این شهرستان در 24 ساعت گذشته به ترتیب 2 و 13 درجه سانتی گراد بالای صفر بوده است.
به گزارش ایرنا از ابتدای سال آبی جاری تاکنون بیش از 321 میلی متر بارندگی در بوکان ثبت شده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 2 برابر شده است.
در بوکان یک ایستگاه هواشناسی به عنوان ایستگاه سینوپتیک (اصلی) در شهر اقدام به اندازه گیری بارش ها می کند و علاوه بر آن 6 ایستگاه باران سنجی نیز در روستاهای یکشوه، جوانمرد، شهریکند، خُرخُره، سیمینه و زلفیله نیز وجود دارد.
7510/6185/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.