شهرام احمدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این اردو برای آمادگی هر چه بیشتر تیم ملی جهت شرکت در مسابقات کسب سهمیه المپیک 2020 توکیوی ژاپن برگزار می شود و سرمربی تیم ملی رویینگ 21 ورزشکار را برای حضور در آن دعوت کرده است.
وی بیان کرد: در بین نفرات دعوت شده، آذربایجان غربی با هشت ورزشکار و یک مربی بیشترین سهمیه را دارد.
وی ادامه داد: میلاد اللهوردیان، میثم جوهری، محسن شادی، فرزاد کربلای قلی زاده، عاقل حبیبیان، رضا قهرمانی، فرهاد کربلای قلی زاده و وحید جوهری از آذربایجان غربی، حمیدرضا رضوانی، آراد سلیمان پور، سیاوش سعیدی، حسین سماکار، خشایار عباس آبادی، مهدی قپانوری، محمدرضا کریمی و محمدحسین حقی از تهران، امیرعلی صالحی از زنجان، امیرحسین محمودپور از گیلان، پیام مطاعی از کرمانشاه، سیدکارو حسینی از کردستان و امیرمحمد یوسفی فر و حمیدرضا پوبداری از همدان پاروزنان دعوت شده به این مرحله از اردو هستند.
دبیر هیات قایقرانی آذربایجان غربی گفت: این مرحله از اردو از 9 تا 26 اسفندماه جاری در دریاچه آزادی تهران برگزار می شود.
احمدی افزود: همچنین طاهر کبوتری مربی مهابادی جفت پارو به همراه افشین فرزام سرمربی تیم ملی رویینگ مردان، فرزین رضایی مربی تک پارو و علی نقیبی دستیار مربی هدایت این تیم را بر عهده دارند و رحیم برادری سرپرست اردو است.
به گزارش ایرنا تیم ملی رویینگ ایران از هم اکنون برای حضوری قدرتمند در بازی های المپیک 2020 توکیو آماده می شود.
امسال محسن شادی، رضا قهرمانی و عاقل حبیبیان در کنار طاهر کبوتری سه رویینگ سوار اعزامی به بازی های آسیایی 2018 جاکارتا بودند که با وجود رسیدن به دیدارهای فینال از رسیدن به مدال بازماندند.
شادی با وجود اینکه توانست به دیدار فینال A رویینگ تک نفره این مسابقات راه بیابد در رقابت با حریفان آسیایی با ثبت زمان هفت دقیقه و 22 ثانیه و 86 صدم ثانیه در جایگاه پنجم قرار گرفت و در عین ناباوری از رسیدن به مدال محروم شد.
در بخش 2 نفره سبک وزن نیز رضا قهرمانی دیگر ورزشکار استان به همراه امیرحسین محمودپور که به دیدار فینال A راه یافته بودند، با رکورد هفت دقیقه و 18 ثانیه و 80 صدم ثانیه در جایگاه پنجم جای گرفتند.
همچنین در مرحله شانس مجدد تیم 2 نفره جفت پاروی مردان متشکل از عاقل حبیبیان و محسن شادی با حریفانی از کشور‌های چین، چین تایپه، قزاقستان و ازبکستان روبرو شدند و با ثبت رکورد هفت دقیقه و 12 ثانیه و 40 صدم ثانیه در جایگاه سوم گروه خود قرار گرفتند و از رسیدن به فینال بازماندند.
محسن شادی متولد شهرستان نقده و قهرمان 2 دوره بازی های آسیایی 2010 گوانگجو و 2014 اینچئون است.
7156/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.