قرنی مصطفی پور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مرحله اول اردوی آمادگی تیم ملی ترامپولین برای شرکت در مسابقات آسیایی جاکارتا اندونزی در کرمان برگزار می شود.
وی اظهار کرد: اردوی تیم ملی با حضور 12 نفر ورزشکار آغاز شده که چهار نفر برتر برای اعزام به مسابقات آسیایی معرفی می شوند.
وی ادامه داد: متین حاجی متولد 1377 بوده و سابقه 2 بار قهرمانی در مسابقات کشوری را دارد و عضو ثابت تیم های ملی ترامپولین کشور است.
وی با اشاره به اینکه مهاباد از قطب های ترامپولین کشور است، گفت: 'آریا مام عبدالله' دیگر ورزشکار مهابادی نیز عضو تیم ملی جوانان ترامپولین است.
امیر رضا مسگری، مهران ملکی، متین حاجی، سید حسین حسینی، محمد زارع، امیر فراهانی، رحیم نوعی، میلاد عیسی زاده، حمیدرضا زارع، علیرضا زارع، علی روزی طلب و سید امیر شجاعی ورزشکاران منتخب در این اردو هستند که زیر نظر ناصر خضری به عنوان سرمربی و وحید صادقی، حسین شاملو به عنوان مربی تمرین می کنند.
ترامپولین یکی از رشته های ورزش ژیمناستیک است که بر روی تشک فنری برگزار می شود و ورزشکاران با انجام پرش و حرکات نمایشی (پشتک و وارو) امتیاز کسب می کنند.
مسابقات این رشته به صورت یک نفره و 2 نفره انجام می شود و برای نخستین بار در سال 2000 به عنوان یکی از بخش های ورزش ژیمناستیک به بازی های المپیک سیدنی استرالیا راه یافت.
مهاباد با 237 هزار نفر جمعیت در جنوب استان آذربایجان غربی واقع است و 10 هزار و 500 بیمه شده ورزشی دارد.
3093/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.