شهریار نوبخت روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا این اردو در اسلحه فلوره و سابر با حضور 27 ورزشکار در بخش جوانان و نوجوانان از 9 بهمن سال جاری به مدت 2 روز در سالن کلاهدوز تهران برگزار می شود.
به گفته وی شیدا حسینی در اسلحه فلوره و سیما کریم زاده، شقایق حسینی و نگار ایمانی در اسلحه سابر در بخش جوانان و نوجوانان به عنوان نمایندگان آذربایجان غربی به این اردوی آماده سازی دعوت شده اند.
به گزارش ایرنا هیات شمشیربازی آذربایجان غربی یکی از هیات های فعال و موفق آذربایجان غربی است که با تاسیس خانه شمشیربازی در محل ورزشگاه تختی ارومیه، فعالیت چشمگیری در راستای جذب و تربیت علاقه مندان این رشته دارد.
این هیات فعالیت خود را از سال 1382 در استان آغاز کرده و حضور قهرمانانی همچون طاهر عاشوری، حجت حکیمیان، سکینه نوری، الهه قهرمانی، فریما باباپور، رضا محمودپور و سعید رمضانی در ترکیب تیم های ملی و کسب مدال های متعدد کشوری، بین المللی و آسیایی از موفقیت های ورزشکاران ملی پوش این هیات نوپاست.
هادی رضوی نیا و حسین شجاع زاده در اسلحه فلوره و امین خیردوست در اسلحه سابر از نوجوانان آینده دار این رشته در آذربایجان غربی است.
8135/ 3072
** خبر: شهین بیدادرس ** انتشار: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.