رضا ضرغامی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امروز شنبه /4 اسفند ماه/ در سومین روز از این مسابقات هشت دیدار دیگر به انجام رسید.
وی بیان کرد: در این دیدارها تیم خراسان رضوی با نتیجه 2 بر یک اردبیل را شکست داد، خراسان جنوبی با همین نتیجه گلستان را پشت سر گذاشت، راه آهن تهران در 2 ست پیاپی یزد را حذف کرد و گیلان با نتیجه مشابه خراسان شمالی را از گردونه رقابت کنار زد.
وی ادامه داد: در چهار دیدار دیگر نیز تیم سمنان مقابل مرکزی، خوزستان مقابل کرمانشاه، آذربایجان غربی مقابل وزارت ورزش و آذربایجان شرقی مقابل چهارمحال وبختیاری با نتیجه مشابه 2 بر صفر به برتری رسیدند.
سرپرست فنی مسابقات والیبال مردان کارمندان دستگاه های دولتی کشور گفت: به این ترتیب تیم های آذربایجان ‌شرقی، خراسان رضوی، راه آهن تهران، گیلان، خراسان جنوبی، سمنان، خوزستان، آذربایجان غربی به جمع هشت تیم برتر مرحله یک چهارم نهایی راه یافتند.
ضرغامی بیان کرد: تیم علوم پزشکی آذربایجان غربی نیز با هدایت «لعل پوش» در سومین دیدار خود با پیروزی 2 بر صفر مقابل وزارت ورزش و جوانان جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی را کسب کرد.
وی اضافه کرد: تیم های چهارمحال وبختیاری، اردبیل، یزد، خراسان شمالی، گلستان، مرکزی، کرمانشاه و وزارت ورزش پس از قبول شکست از رقبا حذف شدند.
سرپرست فنی مسابقات با اشاره به اینکه بازی ها به صورت سه گیمی برگزار می شود، گفت: این مسابقات از دوم تا هفتم اسفند ماه جاری در حال برگزاری است.
به گزارش ایرنا مرحله مقدماتی این رقابت ها به مدت 2 روز /2 و 3 بهمن ماه/ با حضور 27 تیم در هشت گروه چهار و سه تیمی با انجام 33 دیدار برگزار شد.
طی چند روز گذشته نیز رقابت های والیبال بانوان کارمندان دستگاه های دولتی کشور به میزبانی ارومیه برگزار شد و تیم علوم پزشکی کرمان بر سکوی قهرمانی جای گرفت؛ تیم های اصفهان و گلستان دوم و سوم شدند.
7156/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.