آیدین بابایی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مسابقات با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار و ایجاد نشاط و سلامتی خبرنگاران در 2 بخش بانوان و مردان در حال برگزاری است.
وی بیان کرد: شرکت کنندگان در رشته های فوتسال، والیبال ساحلی، شنا، تیراندازی، طناب کشی، دارت و فوتبال دستی رقابت های خود را از 11 مرداد ماه جاری آغاز کرده اند.
وی گفت: این مسابقات با همکاری و مشارکت خانه مطبوعات استان، سپاه ارومیه، مدیریت مجموعه ورزشی 9 دی، خانه شنا شهید باکری و مجموعه ورزشی شهید بهشتی، هیات شنا شیرجه و واترپلوی ارومیه، هیات انجمن های ورزشی استان، هیات های فوتبال ارومیه و والیبال استان برگزار می شود.
بابایی با اشاره به اینکه این رقابت ها به مدت یک هفته ادامه دارد، گفت: در این دوره از رقابت ها 50 خبرنگار برای نمایش توانمندی های خود و کسب عناوین برتر به رقابت می پردازند.
وی با اشاره به اینکه برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی در مناسبت های مختلف از اهم برنامه های این کمیته است، ابراز امیدواری کرد که امکاناتی برای استفاده همیشگی خبرنگاران تامین شود.
به گزارش ایرنا در حال حاضر 50 خبرنگار و عکاس ورزشی در آذربایجان غربی فعالیت دارند و پیش بینی می شود با افزایش فعالیت انجمن ورزشی نویسان، علاقه مندان بیشتری در این حوزه به فعالیت بپردازند.
7156/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.