به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی پنج شنبه شب در آیین بزرگداشت سردار شهید محمدحنیفه درستی و 30 شهید روستای قوروق خوی با اشاره به مقام و منزلت شهدا در پیشگاه خداوند افزود: شهادت در راه خدا ارزش بسیاری در دین مبین اسلام دارد و مقامی است که ائمه اطهار (ع) برای دوستداران خود آرزو می کردند.
وی خانواده شهدا را دارای ارج بسیار زیاد در پیشگاه خداوند متعال عنوان کرد و ادامه داد: شهدا دارای مقام شفاعت در آخرت هستند و خانواده خود را شفاعت کرده و آنها را با عزت به سمت رحمت الهی رهنمون می سازند.
وی زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا را وظیفه همه مسوولان و مردم دانست و اضافه کرد: باید نام و یاد شهدا را زنده نگه داریم و فرزندان و آیندگان را با این فرهنگ متعالی آشنا سازیم.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی بیان کرد: حضور شما مردم در این گونه مجالس و اسم بردن اسامی شهدا رضایت خداوند را در پی خواهد داشت و ارزش بسیار زیادی دارد.
به گزارش ایرنا، سردار شهید حنیفه درستی، فرمانده تیپ اباعبدالله الحسین (ع) و تنی چند از دیگر فرماندهان سپاه در حادثه ای توسط منافقان کوردل در اسفندماه سال 1385 در جهنم دره خوی به شهادت رسیدند.
8135/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.