رضا ضرغام عصر روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مرحله مقدماتی این رقابت ها از صبح امروز در هشت گروه چهار و سه تیمی دنبال شد و 17 دیدار به انجام سید.
وی ادامه داد: در این دیدارها تیم های آذربایجان شرقی، راه آهن تهران، گلستان، گیلان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، سمنان، مرکزی، اردبیل و قم با نتایج مشابه 2 بر صفر به ترتیب مقابل هرمزگان، زنجان، ایلام، قم، همدان، اصفهان، کردستان، زنجان، البرز و ایلام پیروز شدند.
وی اضافه کرد: همچنین تیم های راه آهن تهران، آذربایجان شرقی و گلستان در دومین دیدارهای خود در 2 ست پیاپی به ترتیب تیم های لرستان، وزارت ورزش و گیلان را پشت سر گذاشتند.
سرپرست فنی مسابقات والیبال مردان کارمندان دستگاه های دولتی کشور گفت: در دیگر دیدارها نیز تیم های خوزستان، مرکزی و کرمانشاه با نتیجه 2 بر یک به ترتیب مقابل تیم های اردبیل، لرستان و خراسان رضوی به برتری رسیدند.
ضرغام افزود: تیم علوم پزشکی آذربایجان غربی با هدایت « لعل پوش» در نخستین دیدار خود با نتیجه 2 بر صفر مقابل چهار محال بختیاری پیروز شد و فردا /جمعه/ در دومین دیدار مرحله مقدماتی مقابل مازندران به میدان می رود.
وی اضافه کرد: عصر فردا /جمعه/ پس از 2 روز رقابت در مرحله مقدماتی، 16 تیم برتر /از هر گروه 2 تیم/ به مرحله یک هشتم نهایی صعود می کنند.
وی بیان کرد: بر اساس گروه ‌بندی در گروه یک تیم‌های آذربایجان شرقی، هرمزگان و وزارت ورزش، در گروه 2 راه آهن تهران، مرکزی، لرستان و زنجان، در گروه 3 گیلان، ایلام، گلستان و قم، در گروه چهار اردبیل، خوزستان و البرز، در گروه پنج خراسان رضوی، همدان، سیستان و بلوچستان و کرمانشاه، در گروه 6 خراسان جنوبی، اصفهان و خراسان شمالی، در گروه هفت کردستان، سمنان و یزد و در گروه هشت آذربایجان غربی، چهار محال و بختیاری و مازندران به مصاف هم می روند.
سرپرست فنی مسابقات با اشاره به اینکه بازی ها به صورت سه گیمی برگزار می شود، گفت: این مسابقات از دوم تا هفتم اسفند ماه جاری در حال برگزاری است.
به گزارش ایرنا طی چند روز گذشته نیز رقابت های والیبال بانوان کارمندان دستگاه های دولتی کشور به میزبانی ارومیه برگزار شد و تیم علوم پزشکی کرمان بر سکوی قهرمانی جای گرفت؛ تیم های اصفهان و گلستان دوم و سوم شدند.
7156/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.