رضا ضرغام روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مرحله مقدماتی این رقابت ها از صبح امروز در هشت گروه چهار و سه تیمی آغاز شده است.
وی با بیان اینکه در روز نخست مرحله مقدماتی 17 دیدار به انجام می رسد، ادامه داد: پس از 2 روز رقابت در این مرحله، 16 تیم برتر /از هر گروه 2 تیم/ به مرحله یک هشتم نهایی صعود می کنند.
وی بیان کرد: بر اساس گروه ‌بندی تعیین شده در گروه یک تیم‌های آذربایجان شرقی، هرمزگان و وزارت ورزش، در گروه 2 راه آهن تهران، مرکزی، لرستان و زنجان، در گروه 3 گیلان، ایلام، گلستان و قم، در گروه 4 اردبیل، خوزستان و البرز، در گروه 5 خراسان رضوی، همدان، سیستان و بلوچستان و کرمانشاه، در گروه 6 خراسان جنوبی، اصفهان و خراسان شمالی، در گروه 7 کردستان، سمنان و یزد و در گروه 8 آذربایجان غربی، چهار محال و بختیاری و مازندران به مصاف هم می روند.
سرپرست فنی مسابقات با اشاره به اینکه بازی ها به صورت سه گیمی برگزار می شود، گفت: تیم والیبال مردان آذربایجان غربی امروز در نخستین دیدار خود به مصاف تیم چهار محال و بختیاری می رود.
ضرغام افزود: در دیدارهای صبح امروز تیم آذربایجان شرقی 2 بر صفر هرمزگان را پشت سر گذاشت، راه آهن تهران با همین نتیجه زنجان را شکست داد، گلستان با نتیجه مشابه ایلام را از پیش رو برداشت و خوزستان 2 بر یک مقابل اردبیل به برتری رسید.
به گزارش ایرنا این مسابقات از دوم تا هفتم اسفند ماه جاری در حال برگزاری است.
طی چند روز گذشته نیز رقابت های والیبال بانوان کارمندان دستگاه های دولتی کشور به میزبانی ارومیه برگزار شد و تیم علوم پزشکی کرمان بر سکوی قهرمانی جای گرفت؛ تیم های اصفهان و گلستان دوم و سوم شدند.
7156/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.