علی مصطفوی روز چهارشنبه در جلسه کمیته پیشکسوتان سازمان های مردم نهاد فعال در حفظ آثار دفاع مقدس افزود: این حمله ناجوانمردانه بدون پاسخ نمی ماند و دشمنان ایران بازنده همیشگی توطئه علیه کشور خواهند ماند.
وی اظهار داشت: با وجود برخی مشکلات در کشور، مردم ایران اسلامی با حضور گسترده و حتی بیشتر از سال های گذشته در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر با آرمان های مقدس انقلاب اسلامی تجدید پیمان کردند و این دشمنان را عصبانی کرده است.
وی در بخش دیگری با تاکید بر تقویت و حمایت از سازمان های مردم نهاد در حوزه های مختلف به ویژه در حوزه حفظ آثار دفاع مقدس اضافه کرد: در شهرهای آذربایجان غربی باید سازمان های مردم نهاد با محوریت حفظ و نشر آثار دفاع مقدس تشکیل شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: بهره گیری از فضای مجازی و تاثیر گذاری آن در افکار عمومی اهمیت بسزایی دارد و سازمان های مردم نهاد در حوزه دفاع مقدس در فضای مجازی بیشتر از گذشته باید وارد شوند و با ارائه اطلاعات و تولید محتوای مناسب برای کاربران در خصوص ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و نشر ارزش های دفاع مقدس تلاش کنند.
به گزارش ایرنا، در حمله تروریستی هفته گذشته به اتوبوس حامل نیروهای سپاه پاسداران در استان سیستان و بلوچستان 27 تن به شهادت رسیدند و 13 تن دیگر نیز زخمی شدند.
گروهک تروریستی موسوم به «جیش العدل» وابسته به القاعده مسوولیت این حمله تروریستی را برعهده گرفته است.
8137/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.