به گزارش ایرنا اقصی نخشی پور روز دوشنبه در شورای فرهنگ عمومی این شهرستان اظهار داشت: فضای مجازی ظرفیت های مناسبی را برای شناسایی موقعیت های قابل سرمایه گذاری فراهم کرده اما متاسفانه در این شهرستان با فعالیت برخی از افراد که از سواد رسانه ای یا تحصیلات مرتبطی برخوردار نیستند در حال انحراف است.
وی بیان کرد: این موضوع می تواند با مدیریت مناسب، ارایه برنامه های منسجم به گردانندگان این فضاها و بیان قابلیت ها به فرصتی اساسی برای توسعه این شهرستان تبدیل شود.
نخشی پور اظهار داشت: خودباوری یکی از شاخص های اساسی در بین جوانان و نوجوانان است که با الگوسازی های مناسب اسلامی و ملی به دست می آید و این موضوع باید مورد تاکید مسوولان مرتبط فرهنگی قرار گیرد.
وی با بیان اینکه امروزه جامعه ما از آسیب های اجتماعی که به خاطر تهاجم فرهنگی به آن گرفتار شده است رنج می برد، افزود: باید با تقویت بنیه های فرهنگی و اسلامی که ریشه در اصالت های بومی محلی مردم این شهرستان دارد، بر این مشکلات غلبه کرد.
فرماندار سردشت با تاکید بر افزایش سرانه مطالعه و ترویج کتابخوانی در جامعه گفت: کتاب هایی که در قفسه های کتابخانه های این شهرستان وجود دارد باید متناسب با نسل امروز باشد تا بتواند نیازهای قشر جوان جامعه ما را تامین سازد.
«نخشی پور» در زمینه توسعه و تغییر فرهنگ سازمانی در دستگاه های اجرایی این شهرستان نیز اضافه کرد: برخوردهای کلیشه ای در رابطه با وظایف سازمانی سبب روزمرگی بین کارکنان ادارات شده و به همین خاطر بر کاهش بهره وری آنها تاثیر منفی گذاشته است.
به گزارش ایرنا یازدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی سردشت با حضور اصحاب فرهنگ و رسانه این شهرستان و با دستور جلسه «مشکلات فرهنگی جوانان» برگزار شد که تعدادی از فعالان فرهنگی و رسانه ای این شهرستان نیز مطالبه های خود را در این زمینه بیان کردند.
7562/6185/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.