به گزارش ایرنا، عبادالله کامکار روز دوشنبه در نشست تخصصی نماز که ویژه مدیران کل استان در البرز برگزار شد، اظهار داشت: هر چقدر ما در زمینه ترویج نماز بیشتر فرهنگ سازی کنیم کمتر با آسیب ها مواجه شده و سلامت در کار افزایش می یابد.
وی از نماز به عنوان بهترین راه جهت سلامت معنوی وروحی انسان یاد کرد و افزود: ترویج و ترغیب فریضه نماز شاخص اصلی در کاهش آسیب‌های اجتماعی جامعه است.
وی با اشاره به نقش و اهمیت نماز در سلامت معنوی جامعه عنوان کرد: مسئولیت پذیری، مسئولیت گرایی، وجدان کاری، بهره وری بالا در کار و... زمانی اتفاق می‌افتد که نسبت به سلامت معنوی هوشیارانه و آگاهانه عمل کنیم.
کامکار تصریح کرد: با توجه به ابلاغیه وزارت کشور و دستورالعمل اجرایی شوراهای اقامه نماز که مشتمل بر ماموریت های فرهنگی و آموزشی دستگاه های استانی در زمینه اقامه نماز است؛ به همین منظور تبیین دوره های تخصصی برای مدیران کل و کارکنان به عنوان اسناد بالادستی، محور برنامه‌ها و فعالیت‌های اقامه نماز در همه سطوح اعم از دستگاه‌های اجرایی مرکز و واحدهای استانی به ویژه دستگاه‌های فرهنگی و آموزشی در مساجد در دستور کار قرار گرفته است.
7411/1535
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.