رسول بنایی کیا روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تور اروپایی از 26 بهمن ماه جاری با حضور 15 تیم از کشورهای ایران، ارمنستان، گرجستان، ایتالیا، روسیه، ترکیه، لهستان و رومانی در پیست اسکی باکوریانی گرجستان برگزار شد.
وی بیان کرد: تیم نقده در نخستین دیدار خود با نتیجه 2 بر صفر مقابل روسیه (ج) شکست خورد ولی در ادامه در 2 ست پیاپی تیم گرجستان (الف) را پشت سر گذاشت و سپس با همین نتیجه ترکیه (الف) را شکست داد و در جمع 6 تیم برتر قرار گرفت.
وی ادامه داد: تیم والیبال روی برف نقده در ادامه این رقابت ها برای دومین بار مقابل تیم روسیه (ج) به میدان رفت و با قبول شکست 2 بر صفر از راهیابی به جمع چهار تیم برتر بازماند.
دبیر هیات والیبال آذربایجان غربی گفت: تیم والیبال روی برف نقده با قبول باخت دوم مقابل روسیه (ج) به همراه تیم ایتالیا (الف) در رتبه پنجم مشترک جای گرفت.
بنایی کیا افزود: تیم والیبال روی برف نقده با ترکیب سعید صیامی به عنوان کاپیتان، مهدی کاظمی پاسور، عماد بهمنی مدافع و توحید عالیزاده بازیکن قدرتی زن با هدایت اردشیر کریمیار (بازیکن سابق تیم ملی) راهی این تور اروپایی شده بود.
به گزارش ایرنا در سال 1395 دومین دوره تور اروپایی والیبال روی برف اروپا که با همت شرکت رایکا توسعه کیش در پیست دیزین ایران برگزار شده بود، با قهرمانی تیم روسیه به پایان رسید.
نخستین دوره تور اروپایی 2016 والیبال روی برف در پیست «اسپیندلروف ملین» با حضور 32 تیم مردان و 16 تیم بخش زنان در جمهوری چک برگزار شد.
سال گذشته نیز کنفدراسیون والیبال اروپا سومین دوره تور والیبال برفی 2018 اروپا را در مرکز اولوداغ بورسای ترکیه برگزار کرد.
تور اروپایی والیبال روی برف در ست‌های 11 امتیازی و با توپ‌های VLS300 در سه ست برگزار می شود.
7156/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.