معصومه حبیبی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پنجمین روز مسابقات والیبال بانوان کارمند کشور صبح امروز /یکشنبه/ با برگزاری 2 دیدار دیگر پیگیری شد و طی آن تیم اصفهان با نتیجه 2 بر یک گلستان را شکست داد و کرمان در 2 ست پیاپی علوم پزشکی را از پیش رو برداشت.
وی بیان کرد: به این ترتیب تیم های علوم پزشکی تهران و گلستان نیز با برگزاری دیدار رده بندی برای کسب عنوان سومی به مصاف هم می روند.
وی ادامه داد: این مسابقات با حضور 17 تیم در قالب چهار گروه چهار و پنج تیمی از صبح روز چهارشنبه /24 بهمن ماه/ در سالن سه هزار نفری شهیدان آهن دوست ارومیه آغاز و در مرحله مقدماتی این رقابت ها 28 بازی انجام شد.
نایب رییس هیات والیبال آذربایجان غربی گفت: دیدار رده بندی ساعت 10 صبح و فینال ساعت 11 صبح فردا دوشنبه در سالن سه هزار نفری شهیدان آهن دوست ارومیه برگزار می شود.
به گزارش ایرنا تیم بانوان آذربایجان غربی در مرحله مقدماتی با کسب چهار شکست پیاپی مقابل تیم های خراسان رضوی، کرمان، خراسان شمالی و آذربایجان شرقی از دور رقابت ها حذف شد.
بر اساس جدول مسابقات در گروه یک تیم‌های سمنان، زنجان، صداوسیمای تهران و اردبیل؛ در گروه 2 تیم‌های خراسان جنوبی، گیلان، اصفهان و چهارمحال و بختیاری؛ در گروه سه آذربایجان‌غربی، خراسان شمالی، کرمان، آذربایجان‌شرقی و خراسان رضوی و در گروه چهار تیم‌های گلستان، یزد، صنعتی شریف تهران و علوم پزشکی تهران به مصاف هم رفتند.
بازی ها به صورت سه گیمی برگزار می شود و تیم والیبال بانوان آذربایجان غربی با هدایت «روح انگیز ترابی» وارد مسابقات شده بود.
به گزارش ایرنا آیین افتتاحیه این مسابقات عصر روز چهارشنبه هفته گذشته در سالن محل برگزاری مسابقات برگزار شد؛ این مسابقات تا فردا دوشنبه /29 بهمن ماه جاری/ ادامه می یابد و پس از آن نیز رقابت های کارمندان مردان کشور از یکم تا هفتم اسفند ماه در سالن 6 هزار نفری غدیر ارومیه برگزار می شود.
7156/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.