محمد وکیلی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بازیکنان با انگیزه و متعصب تیم دورنای ارومیه با این میزبان اعتبار اندک در مقابل تیم ها به میدان رفتند که قیمت یک بازیکن آنها چند برابر مجموع اعتبارات تیم دورنا است.
وی بیان کرد: همواره نقد منصفانه و سازنده را پذیرفته و در راستای تقویت نقاط قوت و از بین بردن نقاط ضعف به کار برده ام زیرا معتقدم نقد لازمه پیشرفت است و بدون شک این حق مردم است تا نظرات خود را بیان کنند.
وی ادامه داد: بازیکنان این تیم نوجوان و بسیار کم تجربه هستند و برای رسیدن به روزهای اوج نیاز به زمان بیشتری دارند و باید از آنها مراقبت کرد تا در مسیر پیشرفت و تکامل قرار گیرند.
سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان گفت: اغلب بازیکنان تیم دورنای ارومیه اوایل سال آینده در مسابقات جهانی مصر شرکت می کنند و حضور در رقابت های لیگ برتر فرصتی برای تجربه اندوزی و شناخت نقاط ضعف و قوت آنان به شمار می رود.
وکیلی افزود: امسال سال پرباری برای تیم دورنای ارومیه رقم خورد و جای بسی خرسندی است که هواداران والیبال دوست در تمامی شهرهایی که میهمان آنها بودیم بازیکنان نوجوان این تیم را تشویق کرده و روحیه 2 چندان به آنان بخشیدند.
به گزارش ایرنا تیم دورنای ارومیه عصر روز یکشنبه /28 بهمن ماه/ در آخرین دیدار از مرحله دور برگشت رقابت های لیگ برتر کشور میزبان تیم عقاب نهاجای تهران است.
این دیدار ساعت 16 در سالن 6 هزار نفری غدیر ارومیه برگزار می شود؛ هر 2 تیم در قعر جدول قرار دارند و نتیجه این دیدار تاثیری در سرنوشت آنها نخواهد داشت.
80 درصد ترکیب تیم دورنا را بازیکنان تیم ملی نوجوانان زیر 18 سال تشکیل می دهد و هشت بازیکن آن والیبالیست های شهر ارومیه هستند.
تنها بازیکن جوان این تیم رضا رضایی 20 ساله است که وظیفه سرگروهی تیم دورنای ارومیه را بر عهده دارد.
هدف از تشکیل این تیم پشتوانه سازی برای آینده والیبال کشور و آماده سازی تیم ملی نوجوانان ایران برای حضوری قدرتمند در رقابت های جهانی 2019 نوجوانان مصر است.
7156/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.