منصور شاوله روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مرحله نهایی این مسابقات به مدت 2 روز و با حضور چهار تیم برتر استان در سالن 2 هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی مهاباد برگزار شد.
وی بیان کرد: در این رقابت ها تیم های فوتسال «معادن سلیمی مهاباد»، «هیات فوتبال سردشت»، «هیات فوتبال اشنویه» و «اروم آلیاژ ارومیه» به عنوان تیم های برتر شمال و جنوب استان حضور داشتند.
شاوله افزود: تیم فوتسال اروم آلیاژ ارومیه در این رقابت ها با سه بُرد و کسب 9 امتیاز به مقام قهرمانی رسید و هیات فوتبال سردشت با 2 بُرد و یک باخت و کسب 6 امتیاز در رده دوم قرار گرفت.
وی گفت: تیم معادن سلیمی مهاباد نیز با یک برد و 2 باخت به مقام سوم این دوره از رقابت ها رسید.
رییس هیات فوتبال مهاباد اظهار داشت: تیم اروم آلیاژ ارومیه با کسب عنوان قهرمانی در این رقابت ها به عنوان نماینده استان به لیگ فوتسال نوجوانان کشور صعود کرد.
شاوله افزود: هیات فوتبال آذربایجان غربی اعلام کرده است در صورت واگذاری سهمیه دوم به آذربایجان غربی، تیم فوتسال پرسپولیس سردشت نیز به عنوان سهمیه دیگر استان به مسابقات فوتسال نوجوانان کشور معرفی شود.
به گزارش ایرنا، مسابقات فوتسال قهرمانی آذربایجان غربی با شرکت 11 تیم از شهرستان های مختلف استان در قالب 2 گروه پیگیری شد که در نهایت از هر گروه 2 تیم در قالب شمال و جنوب استان به مرحله نهایی راه پیدا کرد.
9903/6185/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.