به گزارش ایرنا مهدی تاج روز یکشنبه در مجمع انتخاباتی هیات فوتبال آذربایجان غربی افزود: این هیات برای پیشرفت امور نیاز به دگرگونی اساسی در ساختار نرم افزاری و منابع انسانی دارد.
وی بیان کرد: جای بسی خرسندی است که امسال پس از سه دهه غیبت، شاهد حضور تیم فوتبال 90 ارومیه در لیگ دسته یک کشور هستیم و انتظار داریم تا مسوولان باشگاه و استان با وجود تمام محدودیت های مالی در جهت حفظ این تیم در جام آزادگان و صعود آن به لیگ برتر کشور تلاش کنند.
وی با تاکید بر اینکه مردم آذربایجان غربی و شهر ارومیه شایسته داشتن یک تیم مطرح در لیگ های کشور هستند، اضافه کرد: این مردم علاقه مند هستند تا شاهد حضور تیم های بزرگی همچون پرسپولیس و استقلال در زمین چمن تختی ارومیه باشند و از تماشای مسابقات تیم شهرشان با تیم های پرستاره کشور لذت ببرند.
رییس فدراسیون فوتبال کشور با اشاره به اینکه حضور قدرتمند تیم فوتبال بانوان آذربایجان غربی در لیگ برتر کشور نقطه قوتی برای این استان محسوب می شود، گفت: به نظر می رسد رشته های پرطرفداری چون فوتسال و فوتبال ساحلی در این استان مغفول واقع شده است و در صورتی که مورد حمایت قرار گیرد، شاهد حضور تیم هایی این 2 رشته در لیگ های دسته یک و برتر ایران خواهیم بود.
تاج افزود: بسترسازی و ایجاد زیرساخت مناسب از نیازهای اساسی فوتبال آذربایجان غربی است که باید مورد توجه مسوولان امر قرار گیرد.
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی نیز در این مجمع گفت: هیات فوتبال استان نیاز به اصلاحات منابع انسانی دارد و از ریاست این هیات درخواست داریم در این خصوص اقدامات لازم را انجام دهند.
عبدالله چمن گلی افزود: تیم های فوتبال 90 ارومیه، سردار بوکان، همیاری بانوان و فوتسال اروم آلیاژ سرمایه های استان در لیگ های برتر، دسته یک و دسته 2 کشور هستند و همگی موظف به حفظ آنها هستیم.
به گزارش ایرنا مجمع انتخاباتی هیات فوتبال آذربایجان غربی با حضور «مهدی تاج» رییس فدراسیون در هتل پارک ارومیه برگزار شد.
در این مجمع سردار علی اصغر ملکانی با اخذ 24 رای از 32 رای ماخوذه و یک رای ممتنع به مدت چهار سال دیگر در سمت ریاست هیات فوتبال آذربایجان غربی ابقا شد.
ناصر خدادادی دیگر کاندیدای این مجمع هشت رای به دست آورد و محمد آزادی نیز قبل از آغاز مجمع از کاندیداتوری خود انصراف داد.
7156/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.