سیدعلی ترابی فرماندار پیرانشهر در مصاحبه با ایرنا گفت: بارش های شب گذشته و بامداد امروز در سطح پیرانشهر موجب کندی تردد در محورهای این شهرستان شده و کولاک شدیدی که در محور تمرچین - پیرانشهر در جریان است، موجب مسدود شدن این مسیر به طور موقت شده است.
ترابی افزود: هم اکنون راهداران زحمتکش مشغول بازگشایی مسیر هستند و انشاالله به زودی این مسیر بازگشایی خواهد شد.
فرماندار پیرانشهر در ادامه از شهروندان خواست تا از ترددهای غیرضروری در محورهای کوهستانی این شهرستان خودداری کنند و در صورت تردد در این محورها حتما تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.
عبدالرحمن ابراهیمی رییس اداره هواشناسی پیرانشهر نیز گفت: با خروج سامانه بارشی از شهرستان پیرانشهر تا ساعات آینده، تراکم ابرها کاهش یافته و انتظار می رود دما در این شهرستان کاهش یابد.
ابراهیمی افزود: طی فعالیت این سامانه بارشی در 24 ساعت گذشته ارتفاع برف در پیرانشهر به 15 سانتیمتر رسید و مجموع بارندگی ثبت شده در ایستگاه هواشناسی پیرانشهر 31.5 میلیمتر بوده است که پس از شهر سردشت بیشترین بارندگی ثبت شده در سطح استان است.
به گزارش ایرنا بارندگی شب گذشته و بامداد امروز در شهرستان پیرانشهر موجب تعطیلی تمامی مدارس این شهرستان در نوبت صبح شد و کندی تردد در محورهای این شهرستان را به همراه داشت.
پیرانشهر در جنوب استان آذربایجان غربی و در محاصره کوه های مرتفع قرار دارد و هرساله با بارش های شدید برف در این شهرستان، تردد در محورهای پیرانشهر دچار مشکل می شود.
9915/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.