مدیر کل تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کشور گفت: رسانه ها وظیفه دارند در راستای ترویج و توسعه فرهنگ قرانی قلم بزنند.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی امیرنیا در مراسم اختتامیه جشنواره ملی آیات مطبوعات ورسانه استان که در خانه مطبوعات استان برگزار شد با تاکید براینکه نقش رسانه ها در ترویج و توسعه فرهنگ قرانی غیر قابل انکار است افزود: هدف اصلی جشنواره ملی آیات و رسانه ها قدم برداشتن در راستای ترویج و توسعه فرهنگ غنی قرآن است که رسانه ها نیز وظیفه خطیری در این راستا دارند.
امیرنیا با اشاره به اینکه قرآن گران قدرترین میراث فرهنگی جهان بشریت و یادگار مهربانی ها است تصریح کرد: فرهنگ غنی اسلامی دارای بزرگترین منبع شناختی به نام قرآن بوده و اسلام به عنوان مجموعه ای از معارف قدسی اصالتا از سنخ پیام است.
وی با اشاره به وجود وسایل ارتباطی بی شمار در جهان امروز خاطرنشان کرد: برگزاری مراسم جشنواره ملی آیات با محتوای مفاهیم قرآنی ضمن تقویت جریان اطلاع رسانی موجب ترغیب اصحاب رسانه و قلم می شود.
مدیر کل تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: این جشنواره برای نخستین بار توانسته از نظر کمی و کیفی علی رغم محدودیت هادرجهت تحقق اهداف عالی عالی نظام اسلامی درچهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گام بردارد.
وی ادامه داد: قرآن باید مبدا و انتهای آمال اصحاب رسانه قرار گیرد و اصحاب رسانه از این طریق چالش های جامعه و خانواده را رفع کنند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.