حجت الاسلام عیسی برادری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: دشمنان انقلاب اسلامی به ویژه آمریکا پیش از دهه فجر اعلام کردند که ملت ایران جشن های چهل سالگی انقلاب را برگزار نخواهند کرد اما شکوه حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن خواب شوم آنان را بی تعبیر گذاشت و جشن چهل سالگی انقلاب با صلابت بیشتر برگزار شد.
وی بیان کرد: ملت ایران در این حضور میلیونی ثابت کردند که تهدید ها و توطئه های آمریکا بر اراده مردم در حمایت از انقلاب اسلامی هیچ تاثیری ندارد و ملت ایران همچنان به راه امام و شهدا ادامه می دهد.
امام جمعه تکاب ادامه داد: ملت ایران یک 22 بهمن حماسی و به یاد ماندنی خلق کردند و در راهپیمایی عمق علاقه و اعتقاد خود به انقلاب اسلامی را به تصویر کشیدند.
حجت الاسلام برادری افزود: مردم وفادار ایران ثابت کردند عهد و پیمان خود با امام و شهدا را فراموش نکرده اند پس مسوولان نیز باید قدردان حضور مردم باشند و خدمت روز افزون به ملت را سرلوحه امور خود قرار دهند.
وی اضافه کرد: ملت ایران برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و مقابله با دشمنان نظام به عهد خود با امام و شهدا پایبند ماندند و امروز مسوولان باید پیام این حضور حماسی را درک کرده و بیش از گذشته برای خدمت رسانی به مردم تلاش کنند.
به گزارش ایرنا، راهپیمایی 22 بهمن در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی همزمان با سراسر کشور با شکوه خاصی در تکاب برگزار شد.
7514/6185/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.