دکتر مرتضی خاتمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به اهمیت راهپیمایی 22 بهمن امسال افزود: دشمن امروز ، حیات و سربلندی ملت ایران را هدف قرار داده و شرکت در راهپیمایی، نشان سرزندگی و بالندگی ایران است.
وی اظهار داشت: این در حالی است که طی 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنان همواره برنامه های متعددی را برای تضعیف نظام اجرا کرده اند، که با ایستادگی، انسجام و وحدت ملی با ناکامی مواجه شده اند.
این نماینده مجلس اضافه کرد: بنابر این شرکت در راهپیمایی 22 بهمن امسال تاکید بر آرمان های بلند جمهوری اسلامی و از همه مهمتر محکوم کردن زورگوئی هیات حاکمه آمریکاست.
نماینده مردم ماهنشان و ایجرود در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: طی چهار دهه گذشته کشورمان به رغم تلاش نافرجام دشمنان به ویژه استکبار جهانی آمریکا در عرصه های گوناگونی به پیشرفت هایی مهمی دست یافته است که این مهم از عزت و افتخار ایرانیان حکایت داردو
وی اظهار داشت: همه با هم در 22 بهمن، بدخواهان کشور و انقلاب را مایوس خواهیم کرد و بار دیگر به دشمن خواهیم فهماند که زور، تهدید و تحریم، نمی تواند در اراده ملی ما خللی ایجاد کند.
خاتمی خاطر نشان کرد: امروز وحدت ، همبستگی و اطاعت از رهبری، رمز عبور از پیچ های مهم تاریخی است که این مهم در شرایط و عرصه های مختلف و سرنوشت ساز کشور بخوبی نمایان بوده است.
9646/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.