حجت‌الاسلام عبدالرحیم نجفقلی‌زاده سرایی شامگاه چهارشنبه در حاشیه جشن های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دشمنان در مورد ایران طی 40 سال گذشته دچار اشتباه محاسباتی بوده اند و این اشتباه آنان همچنان ادامه دارد؛ این اشتباه محاسباتی همواره دشمنان را در مقابل ایران اسلامی زمین گیر کرده است.
وی به وعده نصرت الهی در مقابل دشمنان اسلام اشاره کرد و اظهار داشت: هیمنه آمریکا و ایادی آن طی این سال ها همواره فرو ریخته است اما سردمداران استکبار جهانی همچنان از درک موقعیت ایران عاجز هستند.
وی با اشاره به اینکه انقلاب شکوهمند انقلاب اسلامی در چهل سال گذشته دستاوردهای بزرگی داشته است، اظهار داشت: این دستاوردها باید بیش از پیش در بین اقشار مختلف مردم تبین شود.
وی اضافه کرد: نسل های آینده نیز باید در این رابطه آگاه باشند و بدانند که این دستاوردها به آسانی بدست نیامده بلکه خون های پاکی در این رابطه ریخته شده است.
وی ادامه داد: امروز امنیتی که در ایران اسلامی وجود دارد، مدیون خون شهدا، ایثارگران و جانبازان و پشتیبانی مردم است و ملت ایران برای تداوم آن باید حول محور ولایت حلقه بزنند و گوش به فرمان رهبری باشند.
به گزارش ایرنا حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن طی سال جاری از اهمیت ویژه برخوردار است و بسیاری از مردم ولایتمدار در جای جای کشور منتظر این آیین هستند تا بار دیگر انزجار خود از آمریکا و ایادی کفر را به جهانیان اعلام کنند.
6009 /3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.