به گزارش ایرنا، حجت الاسلام عیسی برادری روز دوشنبه در همایش روحانیون شیعه و سنی تکاب با گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود: ملت ایران با وحدت و یکپارچگی و بدون تعصبات قومی و مذهبی و تنها با نگاه اسلامی رژیم منحوس پهلوی را سرنگون کردند.
وی با بیان اینکه اقتدار کشور برگرفته از وحدت اقوام و مذاهب زیر پرچم ولایت فقیه است ادامه داد: انقلاب اسلامی، وحدت اقوام مختلف و امنیت کم نظیری به ارمغان آورد که در رژیم منحوس شاهنشاهی وجود نداشت.
حجت الاسلام برادری با بیان اینکه باید پاسدار و قدردان نعمت وحدت و امنیت در کشور باشیم، افزود: برچیده شدن زمینه های تفرقه، تقویت نگاه وحدت آمیز و اتحاد و انسجام اقوام و اقشار و مذاهب مختلف، ثمره انقلاب اسلامی است که با درایت و هوشمندی امام (ره) و خون پاک شهدا به دست آمده است.
امام جمعه تکاب با اشاره به ضرورت عمل گرایی و کار فرهنگی برای تقویت وحدت در کشور بیان کرد: روحانیون شیعه و سنی امروز وظیفه دارند در مساجد و محافل مذهبی و فرهنگی زمینه های نگاه تفرقه افکنانه را شناسایی کرده و نسل جوان انقلاب اسلامی را با مولفه های وحدت و تربیت اسلامی بیش از گذشته آشنا کنند.
فرماندار تکاب نیز در این همایش گفت: چهل سالگی انقلاب اسلامی حاصل ایستادگی و مقاومت همه اقوام و مذاهب بر آرمان های امام (ره) و شهدای والامقام است.
علی مکرمی با بیان اینکه در به ثمر رسیدن شعار محوری استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی آحاد ملت به فرمان امام (ره) لبیک گفتند، افزود: باید از جمهوریت و اسلامیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با وحدت و وفاق ملی حراست و صیانت کنیم.
وی ادامه داد: مقابله با توطئه های دشمنان نظام با تقویت و تداوم انسجام آحاد ملت و وحدت اقوام و مذاهب ادامه می یابد.
به گزارش ایرنا، 45 طرح عمرانی، بهداشتی، آموزشی با 81 میلیارد ریال اعتبار به مناسبت ایام دهه فجر و چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در تکاب به بهره برداری می رسد.
تکاب با 81 هزار نفر جمعیت با مذاهب شیعه و سنی در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.
7514/6185/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.