سرهنگ مجید محبعلی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تجاوز به حریم پیاده روها و گذرگاه های پیاده تخلف از قوانین راهنمایی و رانندگی محسوب شده و راننده خاطی و سهل انگار باید اعمال قانون شود.
وی ادامه داد: بر اساس آخرین آمار ارایه شده از سوی پلیس راهور بوکان تاکنون 215 دستگاه خودرو در همین رابطه اعمال قانون و 2 برابر این تعداد راهنمایی و ارشاد شده است.
سرهنگ محبعلی اظهار داشت: بر اساس ماده 12 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، پلیس می تواند با صاحبان وسایل نقلیه پارک شده در پیاده روها برخورد قانونی و علاوه بر جریمه راننده خاطی، خودرو را نیز با جرثقیل به پارکینگ منتقل کند.
فرمانده انتظامی بوکان ضمن درخواست از شهروندان بوکانی مبنی بر پارک نکردن خودرو در پیاده رو ها، به مسوولان این شهرستان نیز توصیه کرد که با ایجاد توقف گاه‌ها در سطح شهر، از به وجود آمدن چنین مشکلاتی جلوگیری کنند.
به گزارش ایرنا، در برخی مناطق شهر بوکان از جمله مسیر جاده بوکان به میاندوآب منطقه پل 'مام برایم' و بغل زیر گذر میدان معلم به وسیله بنگاهدارن ماشین های سواری پیاده رو های آنها تسخیر شده و هیچ گونه تردد پیاده امکان پذیر نیست.
7510/3020/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.