سرهنگ مجید محبعلی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون 2 هزار و 132 فقره گواهی نامه رانندگی برای افراد بالای 18 سال در این شهرستان صادر شده و در اختیار متقاضیان قرار گرفته است.
وی با بیان اینکه پنج آموزشگاه رانندگی در این شهرستان وجود دارد، ادامه داد: پلیس راهور در بازدید از آموزشگاه های رانندگی سطح شهرستان و با اخذ آزمون های رندومی از قبول شدگان، عملکرد افسران آزمون را در این آموزشگاه ها کنترل می کند.
وی با اشاره به تاثیر مثبت سخت گیری در صدور گواهینامه در کاهش سوانح بیان کرد: هر چه کلاس های آموزش رانندگی از لحاظ تئوری و عملی کمیت و کیفیت بالایی داشته باشد، مهارت راننده افزایش می یابد.
فرمانده انتظامی بوکان در مورد برخورد با رانندگان متخلف اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 6 هزار و 400 مورد اعمال قانون در این شهرستان انجام شده که از این تعداد یکهزار و 785 مورد توسط دوربین ها و پایش تصویری بوده است.
فرمانده انتظامی بوکان با اشاره به اینکه تاکنون 29 فقره گواهی نامه دارای نمره منفی توسط پلیس راهور ضبط شده است، اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون 492 دستگاه خودرو در بوکان توقیف شده که این آمار نسبت به سال گذشته 20 درصد افزایش دارد.
وی اضافه کرد: 475 دستگاه موتورسیکلت نیز به دلیل رعایت نکردن قوانین راهنمایی و رانندگی و همراه نداشتن مدارک لازم توسط پلیس توقیف شده است.
به گزارش ایرنا، پنج آموزشگاه رانندگی، سه مرکز پلیس +10 و 2 واحد تعویض پلاک در بوکان فعال است.
7510/6185/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.