محمدمهدی شهریاری روز پنجشنبه در آیین کلنگ زنی عملیات تامین آب آشامیدنی به سه روستای بخش مرکزی در روستای سوره سلماس افزود: موقعیت جغرافیایی سلماس این شهرستان را مهم و حساس کرده و تلاش تمامی دولتمردان و مسوولان استان حل مشکلات مرزی به ویژه مرزنشینان شهرستان سلماس است.
وی اظهار داشت: منطقه ویژه اقتصادی این شهرستان می تواند با جذب سرمایه گذاری های داخلی و خارجی به یکی از مناطق فعال اقتصادی در شمال غرب کشور تبدیل شود.
نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین گفت: اکنون به برکت پیروزی انقلاب اسلامی خدمات شایسته ای در نقاط محروم و مناطق مرزی سلماس صورت گرفته است.
شهروز برزگر افزود: ‌مشکل بازگشایی بازارچه مرزی کوزه رش سلماس در کمیسیون امنیت ملی مجلس مورد بحث و بررسی قرار گرفته و امیدواریم در آینده نزدیک با بازگشایی این بازارچه مرزی شاهد از بین رفتن رکود اقتصادی در شهرستان باشیم.
به گزارش ایرنا، در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور استاندار آذربایجان غربی در شهرستان سلماس سالن ورزشی روستای قره قشلاق، مرکز خدمات جامع سلامت خیرین روستای سلطان احمد، مرکز جامع خدمات جامع سلامت دکتر صمدزاده و سالن سرپوشیده شهربازی پارک شهید چمران افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.
برای افتتاح این طرح ها بالغ بر ٦٣ میلیارد ریال هزینه شده است.
شهریاری در ادامه سفر خود به سلماس کلنگ پنج طرح گاز رسانی به روستاهای اخیان، چوبانلوی علیا و سفلی، قاباق تپه و خاندام و سه طرح تامین آب آشامیدنی روستاهای هفتوان، ملحم و سوره را به زمین زد.
برای گازرسانی و تامین آب شرب به هشت روستای بخش مرکزی که در دولت تدبیر وامید اجرا می شود، بالغ بر٣٥٠ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده که با بهره برداری از آن سه هزار و ٨٥٩خانوار با جمعیتی نزدیک به 15 هزار نفر از نعمت گاز طبیعی و آب آشامیدنی سالم برخوردار می شوند.
7156/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.