ایام الله دهه فجر 586 پروژه عمرانی و 133 پروژه اقتصادی با 27 هزار و 310 میلیارد ریال اعتبار در آذربایجان غربی به بهره برداری می رسد.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی پیمان آرامون سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی با حضور در برنامه زنده رادیویی مردم و مسئولین از شبکه استانی با تبریک فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به خدمات چهل ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی درافزایش سطح برخورداری و رفاه مردم استان گفت: به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر 586 پروژه عمرانی و 133 پروژه اقتصادی با 27 هزار و 310 میلیارد ریال اعتبار در استان بهره برداری می رسد.
وی افزود: از مجموعه پروژه عمرانی آماده افتتاح در دهه فجر امسال  130 پروژه در قالب طرح های عمران روستایی توسط دهیاری ها و 60 پروژه عمران شهری توسط شهرداری ها اجرا شده است.
وی بهره برداری از سد مخزنی کرم آباد پلدشت، تصفیه خانه آب شرب شهر پلدشت، سامانه فاضلاب شهرک گلمان ارومیه، طرح آبرسانی به مهاباد، احداث و نوسازی وتجهیز 40 مدرسه، گازرسانی به شهرآواجیق به همراه 70 روستا، آبرسانی به 40 روستای استان، بهسازی 1000 واحد مسکن روستایی و 9 طرح هادی روستایی و اجرای 99 پروژه عمرانی در حوزه  کشاورزی را از جمله این طرح ها عنوان کرد و گفت : در این ایام با حضور مسئولین کشوری و استانی و با بهره برداری از این طرح ها مردم استان از مزایا و خدمات این طرح ها بهره مند می شوند.
سرپرست معاونت هماهنگی امورعمرانی استانداری آذربایجان غربی در ادامه با اشاره به اهتمام مسئولین کشوری و استانی در افزایش جذب سرمایه گذاری و جبران عقب ماندگی های تاریخی در استان اظهار کرد: در حوزه عمرانی با اعتقاد بر اینکه تمامی مردم استان باید از خدمات مطلوب عمرانی در حوزه های شهری و روستایی برخوردار باشند سعی داریم با اولویت بندی کارها و شناسایی تمامی نیازها ، خدمات شایان توجهی را به تمامی ساکنان در مناطق دور افتاده و کم برخوردار ارائه دهیم.
آرامون توجه به افزایش سرانه های آموزشی ، فضاهای درمانی و شبکه بهداشت،  ارتقاء شبکه راههای ارتباطی و برخورداری ساکنان مناطق مرزی از امکانات و خدمات زیربنایی نظیر آب و برق و شبکه گاز طبیعی را از جمله موارد مورد تاکید مدیران ارشد استانی برشمرد.
وی ارتقاء سطح زندگی ساکنان مناطق شهری و روستایی استان از دیگر اهداف برنامه ریزی های انجام شده در استان اعلام کرد و گفت: در چهل سال گذشته به رغم تمامی مشکلات و تحریم های ظالمانه استکبار در تمامی حوزه ها شاهد رشد شاخص ها هستیم بطوریکه در بخش روستایی با توجه به سطح خدمات ارائه شده شاهد کاهش سیر مهاجرت به شهرها و بازگشت روستائیان به روستاها هستیم.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.