** تجلیل ائمه جمعه آذربایجان غربی از بصیرت مردم در مقابله با توطئه های دشمنان
ائمه جمعه شهرستان های مختلف آذربایجان غربی در نمازجمعه این هفته، با اشاره به بصیرت مردم ایران در مقابله با توطئه های بی شمار دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی، از این بصیرت قدردانی و بر تداوم آن تاکید کردند.

** امام جمعه ارومیه: بصیرت جامعه اسلامی عامل اصلی نابودی داعش بود
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: اگر این نظام اسلامی و مردم با بصیرت نبود، امروز داعش ماندگار می شد و همه چیز را از بین می برد ولی با بصیرت جامعه اسلامی، این غده سرطانی از بین رفت و نابود شد.

** نخستین مدرسه کودکان استثنایی بوکان به همت خیر تهرانی افتتاح شد
نخستین مدرسه کودکان استثنایی خیرساز کشور توسط 'محمد مهدی نجات' خیر تهرانی در بوکان از شهرهای جنوب آذربایجان غربی افتتاح شد.

** تلاش شبانه روزی برای بهره مندی 90 درصدی روستاییان شوط از گاز طبیعی
سرپرست فرمانداری شوط گفت: در حال حاضر عملیات انتقال گاز به 14 روستای این شهرستان در دست اجراست که با اتمام آن، 90 درصد جمعیت روستایی این شهرستان از نعمت گاز طبیعی بهره مند می شوند.

** نمایشگاه آثار صنایع دستی و جشنواره غذاهای محلی آموزشیاران سوادآموزی در تکاب گشایش یافت
همزمان با سالروز تاسیس نهضت سواد آموزی، نمایشگاه آثار صنایع دستی و هنرهای تجسمی و جشنواره پخت غذاهای محلی 75 نفر از بانوان آموزشیار و سواد آموز نهضت سواد آموزی تکاب با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان محلی گشایش یافت.

** تساوی تیم های فوتسال پیشکسوتان پرسپولیس تهران و پیشکسوتان میاندوآب
مسابقه دوستانه فوتسال بین تیم های پیشکسوتان پرسپولیس تهران و منتخب کارگران و پرسپولیس میاندوآب با نتیجه مساوی 5 بر 5 به پایان رسید.

** اختصاص 10 میلیارد ریال اعتبار برای مرمت میراث فرهنگی خوی
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی گفت: امسال 10 میلیارد ریال اعتبار برای احیا، مرمت و بازسازی میراث فرهنگی خوی نظیر کلیسا، بارگاه شمس تبریزی، بازار تاریخی و مقبره یعقوب اختصاص یافته است.

** کشف 6 کیلوگرم طلای قاچاق در مرز بازرگان
مدیرکل گمرک بازرگان گفت: ماموران این گمرک در کنترل مسافران ورودی به کشور، 6 کیلو و 277 گرم طلای قاچاق را کشف و ضبط کردند.

** پاکسازی حاشیه زرینه رود میاندوآب توسط دوستداران محیط زیست
شماری از مردم و دوستداران محیط زیست شهرستان میاندوآب در اقدامی خودجوش اقدام به جمع آوری زباله و پاکسازی حاشیه رودخانه زرینه رود کردند.

8135/ 2093 **خبر: شهین بیدادرس ** انتشار: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.