لقمان خسروپور روزیک شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اعتبار احداث این بازارچه از طرف صندوق کارآفرینی امید تامین شده است و به صورت وام در اختیار شهرداری و شورای اسلامی شهر و افراد متقاضی غرفه های این بازارچه قرار می گیرد.
وی ادامه داد: پرونده متقاضیان دریافت غرفه در این بازرچه نیز به تعداد 40 نفر تکمیل شده است و شورا و شهرداری سیمینه با تهیه زمین مورد نیاز کار احداث آن را تا 2 ماه آینده آغاز خواهند کرد.
معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری بوکان گفت: در این بازارچه که روبروی شهرداری سیمینه احداث می شود، شغل های متنوع صنفی برای متقاضیان ایجاد می شود.
وی ادامه داد: با 2 پیمانکار برای احداث این بازارچه گفت و گوهایی انجام شده است تا ظرف چند روز آینده پیمانکار مربوطه فعالیت خود را شروع و اقدام به تاسیس کارگاه کند.
خسروپور در ادامه بر استفاده از ظرفیت مجتمع «سریل آباد» در بخش سیمینه بوکان تاکید کرد و گفت: این مجتمع با مساحت 36 هکتار و فراهم شدن همه زیرساخت‌های آن از جمله آب، برق و گاز ظرفیت مناسبی برای اشتغال زایی در زمینه کشت‌های گلخانه ای و صنایع تبدیلی بخش کشاورزی است.
به گزارش ایرنا، شهر سیمینه بوکان در مسیر جاده بوکان - میاندوآب قرار دارد و دارای بیش از یکهزار نفر جمعیت است.
بوکان دارای 2 بخش مرکزی و سیمینه است.
7510/6185/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.