به گزارش روز یکشنبه خبرنگار ایرنا، عبدالرضا دادبود در یکصد و پنجمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر گرگان اظهار داشت: عده ای اندک در گرگان بدون توجه به برنامه های شهرداری و شورای شهر، ساز مخالف می زنند و هدف آن ها فقط سنگ اندازی برای جلوگیری از توسعه گرگان است.
وی به برخی حواشی اعزام 2 عضو شورای شهر به گوانگ ژو چین اشاره کرد و گفت: این سفر به دلیل زمینه سازی برای معرفی ظرفیت های گردشگری گرگان بسیار موثر و در راه توسعه بلند مدت این شهر با اهمیت است .
بر اساس مصوبه چندی قبل شورای شهر گرگان قرار است اعضای شورای شهر گرگان برای شرکت در مجمع جهانی شهرداران و انعقاد قرارداد خواهر خواندگی با شهر گوانگجو راهی چین شوند.
دادبود همچنین توسعه همکاری با گوانگژو را یکی از راه های مهم تقویت دیپلماسی شهری گرگان دانست و گفت: در زمینه تقویت مناسبات همکاری مشترک و دیپلماسی شهری از همه کلانشهرهای ایران عقب تر هستیم.
شهردار گرگان ادامه داد: در حال رایزنی با تعدادی از شهرهای آسیایی و اروپایی برای بیشتر شدن ارتباطات و تقویت دیپلماسی شهری و بهره مندی از این ظرفیت هستیم تا بتوانیم از همه فرصت ها برای توسعه گرگان استفاده کنیم.
وی گفت: سفر اعضای شورای شهر گرگان به چین برای شهرداری هزینه دارد اما نتایج فراوان حاصله از آن مفید و برای آینده گرگان اثربخش است.
حدود 90 دقیقه از این جلسه رسمی و علنی به بحث اعضا در مورد نحوه انتخاب اعضای شورای شهر برای سفر به چین سپری شد.
براساس مصوبه هفته گذشته شورای شهر، علی اصغر یوسفی و حمیدرضا آقاملایی نیمه دوم آذرماه به همراه شهردار گرگان در سفر رسمی به گوانجو چین می روند .
در این جلسه همچنین لایحه استفاده از ظرفیت خیرین در انجام پروژه های شهری به تصویب رسید.
شورای شهر گرگان 9 عضو دارد.
7333/3091
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.