مهدی عباس نژاد روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همزمان با آغاز دهه فجر، بعد از ایام فاطمیه جنگ شادی با هنرنمایی هنرمندان در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار می شود.
وی اضافه کرد: در ادامه این برنامه ها، نمایشگاه عکس مناظر شهری شهرستان نقده با عنوان نمایی از پیشرفت شهر در طول چهل ساله انقلاب اسلامی به مدت 10 روز در این اداره برگزار می شود و میزبان هنرمندان و علاقه مندان به عکس و هنر انقلاب اسلامی ایران است.
وی ادامه داد: نمایشگاه کاشی هفت رنگ به مدت 10 روز و همچنین نمایشگاه کتاب به مدت 20 روز در شهرستان نقده برگزار می شود.
وی بیان کرد: اهدای لوح فشرده سرودهای انقلابی در 53 مسجد شهرستان نقده و همچنین دیدار با خانوده شهدای هنرمند به مناسبت چهلمین سالگرد باشکوه انقلاب اسلامی از دیگر برنامه های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در این ایام است.
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نقده گفت: برگزاری محفل انس با قرآن با حضور حافظ قرآن و قاری بین‌المللی قرآن کریم حامد شاکرنژاد از دیگر برنامه های ایام الله دهه فجر است.
عباس نژاد بیان کرد: برگزاری نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی، برگزاری نمایشگاه ارزش های انقلاب و برپایی ایستگاه نقاشی در مسیر راهپیمایی از دیگرعناوین برنامه های اجرایی دهه فجر در شهرستان نقده است.
به گزارش ایرنا، برنامه های چهملین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی از اواخر هفته جاری آغاز می شود؛ شهرستان 125 هزار نفری نقده با 92 روستای تابعه در فاصله 80 کیلومتری جنوب شرقی شهر ارومیه قرار دارد.
9918/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.