حبیب الله قربانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مسابقات به مناسبت ایام الله دهه فجر با حضور 34 تیرانداز دختر و پسر از شهرستان های خوی، میاندوآب و ارومیه در باشگاه شلیک ارومیه برگزار شد.
وی بیان کرد: در رشته تفنگ دختران فاطمه عبدالهی، راشین سلطانی و آیسان منصور به ترتیب مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند.
وی ادامه داد: در رشته تپانچه دختران نیز فاطمه مولایی اول شد و پونیا موحدی و هانیه اسماعیلی به ترتیب در دوم و سوم شدند.
رییس هیات تیراندازی آذربایجان غربی گفت: در رشته تفنگ مردان آتیلا محمد رضایی، مهدی فرخ زاده و پارسا ستارتبار و در تپانچه فواد خلیل سرباز، پیام مهرام و محمد رحمت زاده نیز به ترتیب مقام های اول تا سوم این مسابقات را به دست آوردند.
قربانی افزود: نفرات برتر به مسابقات قهرمانی کشور که به میزبانی تهران برگزار می شود، اعزام خواهند شد.
به گزارش ایرنا، تیراندازی آذربایجان غربی طی چند سال اخیر ملی پوشان متعددی تقدیم جامعه ورزش کشور کرده است.
سارینا قرابت نماینده ایران در بازی های آسیایی ۲۰۱۴ اینچئون، مهسا اروجی و الناز نقی لو دیگر تیراندازان استان در عضویت تیم ملی ایران هستند.
شهریور سال 1395 نیز سعید صدری تیرانداز آذربایجان غربی در مرحله پنجم مسابقات آزاد اهداف پروازی کشور در رشته تراپ دوتایی در جایگاه نخست ایستاد.
محمدحسین شریف زاده و امیرحسین هدایت 2 تیرانداز موفق استان نیز به اردوی تیم ملی در رشته تفنگ بادی دعوت شده و تمرینات اردویی خود را مهرماه امسال در تهران برگزار کردند.
محمدحسین شریف زاده تیرانداز جوان ارومیه ای شهریور ماه امسال به همراه تیم ملی 29 نفره ایران به مسابقات جهانی کره جنوبی اعزام شده بود، مدال نقره بخش تیمی این رشته را بر گردن آویخت.
به گزارش ایرنا، تیراندازی آذربایجان غربی طی چند سال اخیر ملی پوشان متعددی تقدیم جامعه ورزش کشور کرده است.
کسب مدال طلای آسیایی «سارینا قرابت»، مدال نقره آسیایی «سولماز نقی‌ لو» و مقام چهارمی آسیا توسط «مهسا اروجی» در سال 1392 از افتخارات بانوان ملی پوش آذربایجان غربی است.
همچنین ثنا قلی بیگ لو بانوی تیرانداز رشته تپانچه بادی تیر ماه امسال بر سکوی نخست مسابقات قهرمانی تپانچه بادی نوجوانان و جوانان کشور جای گرفت.
7156/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.