حمید قرجه داغی روز دوشنبه در کفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: شانزدهمین دوره رقابت های باشگاهی تنیس روی میز جانبازان و معلولان کشور انتخابی تیم ملی گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به مدت 2 روز در سالن فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان تهران برگزار شد.
وی افزود: در این رقابت ها تیم هایی از استان های قم، البرز، هرمزگان، لرستان، اردبیل، آذربایجان غربی، خراسان‌ شمالی، فارس، گرگان، کلاله، آسایشگاه جانبازان شهید بهشتی تهران و تیم اشکان اصفهان در 2 بخش ایستاده و نشسته حضور داشتند.
وی با اشاره به اینکه آذربایجان غربی در این رقابت ها با 2 تیم حضور داشت، بیان کرد: اعضای تیم تنیس روی میز آذربایجان غربی به ترتیب حسن جانفشان، محمدجلالی و حمداله علیمردانی در کلاس های 2 و سه و مهدی رضازاده از میاندوآب، مهدی معصومی و مجتبی بختیاری در کلاس های چهار و پنج در قالب تیم هیات ورزش‌ های جانبازان و معلولان آذربایجان غربی در این دوره از رقابت ها شرکت کرده بودند.
وی با بیان اینکه در این مسابقات تیم خراسان شمالی اول و تیم البرز نیز سوم شدند، افزود: تیم آذربایجان غربی در کلاس های 2 و سه و کلاس های چهار و پنج با کسب عناوین نخست اول شدند و در کسب امتیاز نیز به مقام نایب قهرمانی دست یافتند .
قرجه داغی که در کمیته فنی مسابقات انتخابی تیم ملی نیز حضور دارد اظهار داشت: نفرات منتخب تیم ملی تا چند روز آینده مشخص می شوند تا خود را برای شرکت در اولین دوره مسابقات جهانی این رشته که فروردین سال آینده در اردن برگزار می شود آماده کنند.
به گزارش ایرنا، در مراسم اختتامیه این رقابت ها با حضور رییس فدراسیون تنیس روی میز جانبازان و معلولان کشور به قهرمانان جانباز و معلول و تیم های برتر، کاپ قهرمانی، حکم و مدال اهدا شد.
آذربایجان غربی یکی از قطب های مهم تنیس روی میز جانبازان و معلولان کشور به شمار می رود که حسن جانفشان پینگ پنگ باز اشنویه ای سابقه چندین سال حضور در تیم ملی و شرکت در رقابت های جهانی، پاراآسیایی و پارالمپیک را در کارنامه دارد.
9871/6185
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.