به گزارش ایرنا، علی مکرمی روز یکشنبه در نشست مشورتی ایثارگران تکاب با گرامیداشت فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود: خانواده های معظم شهدا سال ها با تحمل رنج و سختی فراوان و با روحیه گذشت و فداکاری در مسیر آرمان های انقلاب اسلامی ایستادگی و مقاومت کرده اند.
وی با بیان اینکه جانفشانی شهدای والامقام و صبر و تحمل خانواده های معظم آنان همواره باید ذکر شود، ادامه داد: خانواده های شهدا حق بزرگی بر مسوولان دارند و همواره باید تکریم و تجلیل شوند.
وی با اشاره به اینکه نجابت و بزرگی خانواده های شهدا در تحمل مشکلات ستودنی است، بیان کرد: ایثار و مجاهدت خانواده های شهدا هم سنگ رشادت های شهیدان والامقام است و هیچگاه نباید فراموش شود.
مکرمی با بیان اینکه کیفیت خدمات ارائه شده به خانواده های شهدا و جانبازان باید ارتقا یابد، گفت: بنیاد شهید یادگار ارزشمند امام خمینی (ره) است و امروز که در چهل سالگی انقلاب اسلامی هستیم اهمیت و جایگاه والای این نهاد بیش از گذشته مشهود است.
وی بیان کرد: بنیاد شهید تکاب در نامگذاری خیابان ها و معابر عمومی به نام شهدای والامقام نقش تاثیر گذارتری ایفا و در این زمینه با شهرداری و شورای شهر بیشتر از پیش تعامل و همکاری کند.
مکرمی افزود: بنیاد شهید زمینه ساماندهی گلزار مطهر شهدا و برگزاری نشست های هم اندیشی با حضور خانواده های شهدا و جانبازان را فراهم کند.
تکاب با 81 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و 450 شهید به انقلاب اسلامی تقدیم کرده است.
3020/7514/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.