امام جمعه خوی گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی زنجیر وابستگی به شرق و غرب پاره شد.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی  حجت الاسلام سید رضی شکوری در خطبه های نماز جمعه خوی با اشاره به فرا چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران تصریح کرد : تحول عمیق و بنیادی در ارزش ها ، اصول ، مبانی اعتقادی و اجتماعی ، نقش مردم در شکل گیری و استمرار انقلاب ، تحقق انقلاب با اراده و خواست مردم ، اعتقادات و باورهای دینی مردم از ویژگی ها و مشخصات بارز انقلاب اسلامی ایران است.
وی با بیان اینکه تامین رضایت مردم ، آزادی بیان و استقلال همه جانبه کشور از جمله اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی ایران  بود که به بهترین وجه ممکن صورت گرفت افزود: حذف نظام استبدادی و ایجاد حکومت دینی مردم سالار ، بهره گیری از شعار تعاون در مدیریت کشور و مبارزه با سلطه جویی و سلطه پذیری و امنیت داخلی نیز از جمله اقدامات موفق انقلاب اسلامی است.
امام جمعه خوی نقش مقام معظم رهبری را در رهبری انقلاب بی بدیل عنوان کرد و گفت: مدیریت و تدبیر رهبر در عبور دادن انقلاب از بحران ها نقش اساسی  داشت.
حجت الاسلام شکوری تصریح کرد: زنجیر وابستگی به شرق و غرب و استعمارگران با پیروی انقلاب اسلامی پاره شده است .
امام جمعه خوی با اشاره به فرا رسیدن ایام فاطمیه اظهار کرد: از عموم مردم بخصوص خواهران در خواست دارم مانند سال های گذشته نهایت تلاش شان را برای عرض ارادت به محضر مقدس آن حضرت داشته باشند .
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.