نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: ملت ایران پیروز واقعی حماسه۹ دی بودند.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی حجت الاسلام عسگردیرباز در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته ارومیه گفت: در حماسه ۹ دی ملت ایران پیروز واقعی حماسه ۹ دی بودند و تمام توطئه ها رانقش برآب کردند.
حجت الاسلام دیرباز بااشاره به اینکه در انتخابات سال۸۸ افرادی کاندیدای رئیس جمهوری شدند که سابقه خوبی در قبل و بعد انقلاب داشتند تصریح کرد: این افراد در صحنه امتحان دچار لغزش شده و چرخش موضع دادند. 
نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری بااشاره به اینکه سران فتنه از اعتماد مردم سواستفاده کردند و با ایجاد اغتشاش زیان های جبران ناپذیری به کشور زدند خاطرنشان کرد: دشمن طراح اصلی اغتشاشات سال۸۸ بود و سران فتنه بازیگران اصلی این نقشه ها بودند.
وی ادامه داد: رهبر انقلاب درزمان حساس سال۸۸ با منطق و آزادانه با همه کاندیدا های انتخابات صحبت کردند و برخی از آنها به اشتباه خود پی برده و ازمسیر اشتباه خود برگشتند ولی سران فتنه تاکنون حتی از کرده خود پشیمان نشده و از مسیر خود برنگشته و بر سر مواضع خود هستند.
وی افزود: متاسفانه برخی از خواص درمقابل این فتنه گران سکوت اختیار کردند که این سکوتشان خیانت به کشور است.
حجت الاسلام دیرباز بااشاره به انتخابات سال۹۸ اظهار کرد: باید از حوادث۸۸ عبرت بگیریم و با مطالعه وبررسی سوابق افراد،عملکرد و وضعیت فعلی افراد انتخاب درستی داشته باشیم.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.