به گزارش ایرنا، مهدی قهرمانی روز دوشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار میاندوآب اظهار داشت: این مقدار شامل 50 تن گوشت مرغ، 158 تن برنج، سه هزار و 220 کیلوگرم گوشت گرم گوسفندی، یک تن گوشت منجمد گوسفند، 60 تن گوشت منجمد گاوی و 39 تن شکر است.
وی افزود: همچنین هشت هزار و 448 کیلوگرم روغن و سه هزار و 728 حلقه لاستیک (12 درصد سهمیه استان) توسط ستاد تنظیم بازار این شهرستان تهیه و توزیع شده است.
فرماندار میاندوآب با اشاره به اهمیت تنظیم بازار اظهار داشت: با توجه به نوسان قیمت در بازار فعلی، تنظیم بازار یکی از اولویت های اصلی دولت برای ایجاد تعادل در قیمت کالاهاست و باید با جدیت در دستور کار اعضای ستاد تنظیم بازار این شهرستان نیز قرار گیرد.
وی با اشاره به اینکه هدف از تنظیم بازار متعادل سازی قیمت ها و تزریق اقلام مورد نیاز اقشار مختلف مردم به بازار است، گفت: سیاست کلان ستاد تنظیم بازار فراهم کردن شرایط برای اقشار جامعه به ویژه ساکنان مناطق حاشیه نشین و اقشار کم درآمد است که بر همین اساس باید مکان های عرضه مایحتاج زندگی مانند برنج و گوشت در این مناطق افزایش یابد.
به گزارش ایرنا در کنار توزیع این اقلام از کالاهای اساسی بین مردم، نهادهای حمایتی این شهرستان نیز به مناسبت های مختلف اقدام به توزیع اقلام مختلفی در بین نیازمندان کرده اند.
میاندوآب دارای بیش از هفت هزار واحد صنفی است که از این تعداد بیش از چهار هزار و 700 واحد دارای پروانه صنفی است.
میاندوآب277 هزار نفر جمعیت دارد.
9871/6185/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.