به گزارش ایرنا سردار سرتیپ «رحیم نوعی اقدم» شامگاه شنبه در آیین یادبود شهدای عملیات کربلای 5 که در مسجد «لطفعلی خان» ارومیه برگزار شد، افزود: آمریکایی ها در خصوص هزینه های چندین میلیارد دلاری در سوریه و شکست در این منطقه اعتراف کرده اند و نیروهای این کشور بدون هیچ دستاوردی در حال ترک این کشور هستند.
وی اضافه کرد: ایستادگی مقام معظم رهبری در مقابل دشمنان اسلام و زیاده خواهان نظام سلطه، زمینه ساز پیروزی در جبهه هایی نظیر سوریه بود و همه توطئه های دشمنان را نقش برآب کرد.
وی بیان کرد: هدف اصلی دشمن نابود کردن مقاومت سوریه و حزب الله لبنان در منطقه بود ولی رزمندگان مقاومت، دشمنان را شکست دادند و آنان را دچار اضمحلال کردند.
فرمانده قرارگاه سازندگی حضرت ابوالفضل (ع) در سوریه با اشاره به تلاش دسته جمعی استکبار برای شکست جبهه مقاومت در سوریه، بیان کرد: تنها مقام معظم رهبری ماندن بشار اسد در حکومت این کشور را خواهان بودند و همان نیز انجام شد.
وی با تاکید بر پشتیبانی همه ملت ایران از ولایت، افزود: این پشتیبانی طبق عهدی که بسته ایم تا آخرین قطره خون ادامه خواهد داشت.
وی همچنین اضافه کرد: خانواده های شهدا باید همواره سرشان را بالا نگه بدارند و به شهدای خود افتخار کنند زیرا امروز به برکت خون همان شهدا ایران اسلامی در جهان به یک کشور قدرتمند تبدیل شده است.
وی با اشاره به اینکه حاجت مندان باید درب منزل شهدا را بزنید، اظهار داشت: یکی از داشته های دنیوی، بوسه زدن بر دستان پدران شهداست و باید این راه با تمام توان و قدرت ادامه یابد.
سردار نوعی اقدم افزود: خانواده های شهدای کربلای 5 هم باید افتخار کنند چون فرزندانشان در عملیات های کربلای 4، 5 و والفجر پیروزی را به ایران اسلامی ارمغان آوردند و نظام را تضمین کردند.
وی با تاکید بر اینکه رزمندگان ایران قهرمانانه در مقابل کفر ایستادند و به پیروزی رسیدند، اضافه کرد: اعتراف دشمنان به شکست در برابر ایران سند پیروزی انقلاب اسلامی در این جنگ نابرابر بود.
به گزارش ایرنا در این آیین مداحان اهل بیت عصمت و طهارت به بیان اشعاری در خصوص رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس پرداختند.
6009/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.