معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان غربی گفت: ‌باید از ظرفیت راهیان نور در مقابله با جنگ نرم دشمن استفاده کرد.
به گزارس ایسنا منطقه آذربایجان غربی علی مصطفوی در نخستین جلسه ستادهماهنگی اردوهای راهیان نور جنوب آذربایجان غربی که در محل استانداری برگزار شد با بیان اینکه ‌باتوجه به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب برنامه راهیان نور امسال باید پرشورتر و منسجم تر برگزار شود تاکید کرد: باید از ظرفیت اردوهای راهیان نور درجهت مقابله با جنگ نرمی که دشمن درکنار جنگ اقتصادی بر کشور تحمیل کرده استفاده کرد.
مصطفوی بااشاره به اینکه رزمندگان و شهدا مقتدرانه و هوشمندانه از تمامیت ارضی کشور دفاع کردند تصریح کرد: ‌اکنون وظیفه ما است تا از خون شهدا حراست و پاسداری کنیم و یکی از این راه ها اعزام کاروان های راهیان نور به مناطق جنگی است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری ‌آذربایجان غربی اظهار کرد: ‌رزمندگان در٨ سال دفاع مقدس عملیات رزمی انجام دادند و اکنون وظیفه ما انجام عملیات فرهنگی برای پاسداشت رشادت های رزمندگان ٨سال دفاع مقدس است.
وی ادامه داد: حفاظت و پاسداری از ارزش های دفاع مقدس   و ایجاد یادمان های دفاع مقدس از وظایف همه مسئولین فرهنگی است چرا که دفاع مقدس یک میثاق ملی است.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.