به گزارش ایرنا، تیم فوتبال 90 ارومیه که در فصل جاری لیگ دسته یک باشگاه های کشور «جام آزادگان» شرکت کرده است، با مشکلات مالی زیادی دست و پنجه نرم می کند و در راستای کمک به این تیم، افراد و اشخاص زیادی اهتمام کرده اند که تیم تراکتورسازی و مالک آن نیز یکی از این افراد است.
داستان از این قرار است که مالک باشگاه تراکتورسازی برای حل بخشی از مشکلات تیم 90 ارومیه، یک چک 500 میلیون ریالی /50 میلیون تومانی/ را صادر می کند تا امروز /20 دی ماه/ در اختیار این تیم قرار گیرد.
یکی از مدیران تیم فوتبال 90 ارومیه نیز پس از برگشت زدن این چک به علت کمبود موجودی، آن را در کانال تیم فوتبال 90 ارومیه به اشتراک می گذارد و به این امر نیز افتخار می کند.
حال آنکه برگشت زدن چک برای 50 میلیون تومان حتی برای افراد حقیقی نیز اصولی دارد و پیش از برگشت زدن این چک، ابتدا به اطلاع صاحب آن می رسد که موجودی کافی نیست؛ زیرا برگشت زدن اوراق تجاری مشکلاتی را برای صاحب چک در استفاده از حساب یا استفاده از تسهیلات در آینده ایجاد می کند.
ضمن آنکه این میزان به عنوان کمک مالی و به صورت دوستانه در اختیار تیم فوتبال 90 ارومیه گذاشته شده بود و برگشت زدن آن جایی از اعراب ندارد.
همچنین باید توجه داشت که اطلاع رسانی هر موردی در کانال های تلگرامی با هر انگیزه ای قابل قبول نیست و باید پیرو قاعده و قانونی باشد که البته با ظهور کانال های تلگرامی و شبکه های مجازی، این قواعد به باد فراموشی سپرده شده است.
2093/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.