مسئول حوزه نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن وتجارت آذربایجان غربی گفت: طی سالجاری 1847 پرونده تخلف صنفی در ارومیه تشکیل شد.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی محمد دهقان در جلسه هماهنگی جلسه تنظیم بازار شهرستان ارومیه درمحل فرماندارشهرستان ارومیه گفت: در 9 ماه سال 97 تعداد21343مورد بازرسی از سطح بازار و واحدهای صنفی ارومیه صورت گرفته است.

وی افزود: از 21343مورد بازرسی انجام شده تعداد2097مورد تخلف محرض گردیده که منجر به تشکیل تعداد1847 پرونده تخلف به ارزش3211میلیارد ریال گردید و جهت رسیدگی به مراجع ذیصلاح ارجاع شد.

دهقان در مورد نظارت و بازرسی از انبارها و سردخانه ها شهرستان ارومیه عنوان کرد: در 9ماه سال 97 از 433 انبار کالا و از188 واحد سردخانه موجود درارومیه 1060 نوبت بازرسی به عمل آمده است که در این بازرسی ها 69پرونده تخلف تشکیل گردید و به مراجع ذیصلاح جهت رسیدگی ارجاع شد.

وی در مورد تخلفات ارزی هم اظهار کرد: در خصوص رسیدگی به پرونده های افرادی که ارز دولتی از بانک مرکزی دریافت کرده بوداند 26 مورد تخلف محرض و تشکیل پرونده گردید که تعداد 17مورد تخلف عدم ایفاء تعهدات و تعداد9 مورد گرانفروشی بوده است.

مسئول حوزه نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن وتجارت آذربایجان غربی بیان کرد: عمده تخلفات در واحد های صنفی عدم درج قیمت بر روی کالاها بوده که زمینه ساز اصلی گرانفروشی است.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.