به گزارش ایرنا محمدمهدی شهریاری روز پنجشنبه در دیدار با معاون وزیر دادگستری و رییس سازمان تعزیرات حکومتی افزود: استقرار دائم شعبه های تعزیرات حکومتی در همه شهرستان های استان به ویژه شهرهای مرزی می تواند ضمن رسیدگی سریع تر به پرونده ها، در پیشگیری از تخلفات نیز موثر باشد.
وی با تاکید بر اینکه آذربایجان غربی دارای 967 کیلومتر مرز مشترک با سه کشور همسایه ایران است، اضافه کرد: نقش اداره کل تعزیرات حکومتی در تنظیم بازار و مبارزه با قاچاق بسیار برجسته می باشد.
معاون وزیر دادگستری و رییس سازمان تعزیرات حکومتی نیز در این دیدار جلوگیری از قاچاق دام ‌را اولویت اول آذربایجان غربی دانست و بیان کرد: با تعامل اداره کل تعزیرات حکومتی استان و ستاد مبارزه با قاچاق در این ‌خصوص باید اقدامات اجرایی خوبی صورت گیرد.
جمال انصاری با قدردانی از تعامل استاندار آذربایجان غربی با تعزیرات حکومتی استان ابراز امیدواری کرد که در سایه این تعامل و همکاری خروجی خوبی در تنظیم‌ بازار و مبارزه با قاچاق در استان محقق شود.
وی در خصوص راه اندازی شعب تعزیرات با همکارای فرمانداری ها در شهرستان های فاقد شعبه آذربایجان غربی اعلام آمادگی کرد.
در حال حاضر حدود 10 شهرستان آذربایجان غربی دارای شعبه تعزیرات حکومتی است؛ این استان 17 شهرستان دارد که 9 شهرستان آن مرزی است.
8137/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.