به گزارش ایرنا، ماموستا ملاعلی نجمی در خطبه های نماز جمعه این هفته مهاباد افزود: خداوند متعال دین اسلام را کامل ترین و بی نقص ترین ادیان الهی برای تمام انسان ها در همه زمینه ها و برای کل دوران از ازل تا ابد قرار داده است.
وی ادامه داد: بسیاری از جوانان و تحصیل کرده های غربی با مطالعه و تحقیق در مورد دین اسلام به آن ایمان آورده اند که همین امر باعث کینه ورزی دشمنیان اسلام شده است.
امام جمعه موقت مهاباد با اشاره به اینکه معیار و عامل تشخیص نیکی یا پلیدی یک شخص اخلاق اوست، بیان کرد: رفتار و اخلاق پسندیده تنها عامل تمایز مسلمانان با یکدیگر بوده که در قالب دستورات الهی به مسلمانان امر شده است.
ماموستا نجمی گفت: گستره امر به معروف و نهی از منکر شامل تمام مسایل و موضوعات سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و دینی است و هر کجا معروفی وجود داشته باشد، باید تبلیغ و تشویق شود.
وی اضافه کرد: اگر امروز دشمن به برخی کشورهای اسلامی وارد شده و مسلمانان نمی‌توانند جلوی نفوذ آنها را بگیرند به دلیل دوری جهان اسلام از قرآن کریم و آموزه های دینی است.
وی با اشاره به حادثه تلخ و غم انگیز واژگونی اتوبوس دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران، از مسوولان خواست با اتخاذ تدابیر بیشتر از تکرار این چنین حوادثی در کشور جلوگیری کنند.
به گزارش ایرنا، مهاباد از شهرهای جنوبی آذربایجان غربی است.
9903/6185/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.