استاندار آذربایجان غربی گفت: مشکل تامین آب بخش صنعت در حوضه آبریز دریاچه ارومیه باید حل شود.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی،محمدمهدی شهریاری در  جلسه مشترک ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و کارگروه اشتغال استان که با حضور جمشید انصاری معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور در محل استانداری برگزار شد افزود: در حال حاضر در خصوص تامین آب بخش صنعت و اجرای برخی طرح ها در حوضه آبریز دریاچه ارومیه مشکل وجود دارد؛ انتظار داریم با کمک ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی کشور این مشکل که مانع اجرای برخی از پروژه های مهم دارای اشتغال زایی بالا در استان شده رفع شود.
شهریاری افزود: جذب سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال از مهمترین اولویت های استان است که تحقق این اهداف علاوه بر تلاش و همت مدیران و مسئولان استانی، توجه ویژه مسئولان کشوری به استان را نیز می طلبد.
وی به ظرفیت استان در توسعه بخش خدمات نیز اشاره کرد و گفت: گسترش مشاغل خدماتی می تواند بخش بزرگی از نیازهای اشتغال استان را تامین کند لذا این سیاست نیز با نظارت معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری در حال پیگیری و اجراست.
مقام عالی استان همچنین خواستار افزایش سقف تصمیم گیری استان ها در خصوص طرح های مربوط تسهیلات اشتغال روستایی شد و گفت: سقف تصمیم گیری برای تسهیلات اشتغال روستایی در استان ها 6 میلیارد تومان است که لازم است این سقف افزایش یابد.
شهریاری در ادامه گفت: از طرح اشتغال فراگیر به علت بالا بودن نرخ تسهیلات استقبال چندانی نمی شود که درخواست داریم این نرخ 18 درصد با پیگیری ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی کشور کاهش یابد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.