به گزارش ایرنا، سرهنگ جبار فصاحت روز یکشنبه در جلسه هماهنگی گرامیداشت برنامه های 9 دی افزود: واکاوی این خیزش بزرگ مردمی به عنوان نقطه عطفی در حیات طیبه انقلاب اسلامی ضرورتی انکارناپذیر است.
وی اضافه کرد: بصیرت و آگاهی ملت فهیم کشورمان در حمایت از ارزش های انقلابی و دینی که بیش از این نیز بارها آن را به رخ جهانیان کشیده اند، در 9 دی صحنه ای عاشورایی را به نمایش گذاشت؛ صحنه ای که جهانیان را به تعظیم در برابر اراده و وحدت ملی خود وادار کرد.
سرهنگ فصاحت با بیان اینکه یکی از محورهایی که باید در تبیین حماسه ماندگار یوم الله نهم دی مورد توجه قرار گیرد، بررسی آثار، پیامدها و دستاوردهای این حماسه ملی است، گفت: افزایش اقتدار و استحکام نظام، تقویت باور به وجود جنگ نرم و فتنه های پیچیده، کنار رفتن نقاب ها و حفظ استقلال سیاسی از آثار و دستاوردهای داخلی 9 دی به شمار می رود.
معاون هماهنگ کننده سپاه سردشت بیان کرد: ملت ایران با حرکت عظیم میلیونی و به نمایش گذاشتن بصیرت، آگاهی، وحدت و همدلی، فتنه های دشمنان انقلاب را با شکست مواجه کردند و به جهانیان نشان دادند که هرگز حاضر به عقب نشینی از ارزش های دینی و انقلابی خود نیستند و در برابر هر آنچه مغایر با ارزش ها باشد ایستادگی می کنند.
وی اضافه کرد: کلید واژه هایی همچون حرکت دینی و اسلامی، شناخت موقعیت، بصیرت، دشمن شناسی، حرکتی خودجوش، حرکتی غیرمتعارف و معمول و روزی که حجت را بر همه تمام کرد جوهره این حماسه جاویدان است.
پوشش خبری و انعکاس رسانه ای، فضاسازی و نصب بنر بر سد درب ادارات و اختصاص یکی از خطبه های نمازجمعه به حماسه 9 دی از جمله مهم ترین مصوبات این جلسه بود.
7562/6185/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.