مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: از روز شنبه هفته آینده محاسبه کرایه رانندگان آذربایجان‌غربی به کیلومتر تغییر خواهد یافت.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، ارسلان شکری در مراسم گرامیداشت هفته حمل و نقل و راهداری که باحضور مدیرکل مدیریت بحران راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور، مسئولین اداری و خانواده های راهداران سلماسی برگزار شد، گفت: شهرستان سلماس دارای اهمیت بسزایی در حوزه حمل و نقل استان به لحاظ به چهار راه بودن آن در متصل کردن شمال آذربایجان‌غربی به مرکز استان و ارتباطی راهی مناطق آزاد و مرزی می باشد.

شکری اظهار کرد: راه‌اندازی مرز کوزه‌رش سلماس و گلینجک وان  موجب شکوفایی بیش از پیش حوزه حمل و نقل در این شهرستان خواهد شد.

وی افزود: با پیگیری مسئولین شهرستانی و استانی اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد‌ ریال جهت ایمن‌سازی ورودی و خروجی شهرستان سلماس در سال جاری تخصیص یافته است .

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی با اشاره به مطالبات رانندگان این استان در خصوص کرایه حمل و نقل، خاطرنشان کرد: کرایه رانندگان آذربایجان‌غربی که مطالبه اصلی آن‌ها بوده از روز شنبه برحسب میزان کیلومتر تغییر خواهد یافت .

 


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.