سرپرست فرمانداری شوط گفت: هیچ نهاد و شرکت و اشخاص بدون مجوز از دستگاه مربوطه حق برداشت مصالح از بستر رودخانه ها را ندارد.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، عبدالهی اصل در جلسه شورای حفاظت از منابع آب شهرستان خواستار اطلاعاتی جامع از تمامی رودخانه های موجود در شهرستان شد، افزود: افزایش جمعیت و با توجه به بالا رفتن ساخت و ساز و مصرف مصالح ساختمانی، از جمله شن و ماسه، باعث شده است که برداشت از بستر رودخانه ها افزایش یابد و پیامدهایی همچون آلودگی محیط زیست و تخریب رودخانه ها را به دنبال داشته باشد.

وی در خصوص حجم برداشت مصالح توسط شرکتها و اشخاص تاکید کرد: هیچ نهاد و شرکت و اشخاص بدون مجوز از دستگاه مربوطه حق برداشت مصالح از بستر رودخانه ها را ندارد، وگرنه در صورت مشاهده هرگونه تخلف برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

سرپرست فرمانداری شوط تصریح کرد: پرداخت حقابه و حقوق دولتی و تسویه بدهی توسط کشاورزان با عنایت به شروع فصل زراعی جدید در جهت خدمت رسانی مطلوبتر باید پیگیری جدی شود.

وی همچنین بر قطع برق چاههایی که نسبت به تمدید مجوز بهره برداری خود اقدام ننموده اند اشاره و به صاحبان چاهها تذکر داد و بر لزوم بررسی خانه باغ های دارای چاه غیر مجاز و عدم واگذاری انشعاب به آنها تاکید کرد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.